Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین به نقل از مهر، همزمان با ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، ویژه برنامه «ام ابیها» کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما از این شبکه پخش می‌شود.

این برنامه در ۸ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از یکشنبه ۲۱ دی ماه هرشب ساعت ۲۱:۱۰ روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم ریاحی تهیه کننده برنامه است و هر برنامه شامل روایتگری الهام غفاری، پخش سخنان مرحومه دکتر طوبی کرمانی با موضوع شخصیت حضرت زهرا (سلام الله علیها) از منظر اهل تسنن و سخنان دکتر مریم حاجی عبدالباقی با موضوع شرح خطبه فدک می‌باشد.

همچنین دکتر انسیه خزعلی سخنانی در با قرآن و حضرت زهرا (سلام الله علیها) ارائه خواهند داد و شعرخوانی بانوان شاعره آئینی در مزار شهدای گمنام بهشت زهرا (سلام الله علیها) نیز پخش می‌شود.

فرازخوانی زیارت نامه حضرت زهرا (سلام الله علیها) با نوای حاج احمد زین‌العابدین و فرازخوانی آیات مرتبط با حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) با نوای قاریان مشهور از دیگر بخش‌های برنامه است.

مداحی اختصاصی مداحان اهل بیت (علیهم السلام) نظیر حمید منتظر، غفور جعفری اردبیلی، و مهدی عزیزیان ویژه ایام فاطمیه نیز پخش خواهد شد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ام ابیها شبکه قرآن و معارف شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

کد خبر 847458 منبع: مشرق برچسب‌ها لبنان خبر ویژه شهید لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران