Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@12:50:39 GMT

«مهمان‌خانه بیوه‌های جوان» چاپ دومی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۴۰۹۲

«مهمان‌خانه بیوه‌های جوان» چاپ دومی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب مهمان خانه بیوه های جوان نوشته آزاده معاونی توسط انتشارات کتابستان معرفت به چاپ دوم رسیده است. 

مهمانخانه بیوه‌های جوان زندگی سیزده زن جوان و پیر، تحصیل‌کرده و بی‌سواد را از زمان پیوستن به داعش روایت می‌کند.

این روایت فقط به داستان‌های عربی یا خاورمیانه‌ای نمی‌پردازد بلکه در انگلیس، آلمان، تونس، سوریه، ترکیه، لیبی و عراق اتفاق می‌افتند و از شیوه‌هایی می‌گوید که زنان به نظامیان داعش جذب، ترغیب و ملحق شدند؛ طی این روند این زنان به همسران، خویشاوندان، معلمان و همسایگان خود توهین کردند و آن‌ها را نادیده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

آزاده معاونی خبرنگار ایرانی‌الاصل در این کتاب از دریچه نگاه خبرنگاری آمریکایی به فرایند جذب و حضور زنان داعش نقبی زده است و حاصل سال‌ها تحقیق میدانی خود را با این کتاب به میدان آورده است.

این کتاب در سال ۲۰۱۹ نیز نامزد جایزه ۵۰ هزار پوندی «بیلی جیفورد» که مهم‌ترین جایزه انگلستان در حوزه ادبیات غیرداستانی محسوب می‌شود نیز شده بود.

کد خبر 5117784

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس داعش تونس سوریه لیبی قاسم سلیمانی معرفی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب اولین سالگرد شهادت حاج قاسم رادیو گفتگو ترجمه نقد کتاب انتشارات سروش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس دفاع مقدس نمایشگاه کتاب تهران تازه های نشر ابو مهدی المهندس موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!

به گزارش “ورزش سه”، یکی از نتایج جالب هفته بیست و پنجم، پیروزی ۲ بر صفر نساجی مقابل ذوب‌آهن بود. محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن، بعد از این شکست تلخ در نشست خبری حضور پیدا کرد و در ابتدای این نشست، حمایت هواداران نساجی را عامل پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن دانست.

او گفت: روند بازی کاملا تحت تاثیر گل اول نساجی قرار گرفته بود. هنوز اصلا بازی شکل نگرفته بود و با توجه به بازیکنان تاکید کرده بودیم، نقطه قوت تیم نساجی در ضربان ایستگاهی است، درحالی که در نیمه اول اصلا به نساجی موقعیتی نداده بودیم، دو گل خوردیم! در نیمه دوم مجبور بودیم بازتر بازی کنیم و بی‌محابا و انتحاری حمله کنیم. طبیعی بود وقتی حمله می‌کنید، به تیم حریف ضدحمله خواهید داد اما با این وجود در نیمه دوم چندین موقعیت گلزنی داشتیم. این در شرایطی بود که نساجی بلوک دفاعی هم داشت و دروازه‌بان آن‌ها هم چند توپ خوب را گرفت. آن‌ها هم البته دو، سه موقعیت خوب داشتند که منجر به گل نشد.

این بازی از آن مسابقاتی بود که توقعم از بازیکنانم خیلی بیشتر بود و فکر میکنم چندین عامل باعث این نتیجه شد. برای من به وضوح مشخص بود که از نظر انگیزشی تیم نساجی برتری داشت و با حضور هوادارانشان، اصلا میزبان بازی هم انگار آن‌ها بودند. از گرم کردن تا پایان مسابقه سر پا ایستادند و تیم‌شان را تشویق کردند و در فولادشهر ورزشگاه کاملا در اختیار هواداران نساجی بود. فکر میکنم یکی از مهم‌ترین دلایل شکست ما این موضوع بود.

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!