Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: رستوران‌ها با ۸۹.۳۳ درصد بیشترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی را در بین تمام واحدها و مراکز صنفی استان دارا هستند. - اخبار استانها -

محمد افشار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره میزان رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در واحدهای مختلف صنفی استان اظهار داشت:‌ رستوران‌ها با 89.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

33 درصد بیشترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی را در بین کلیه واحدها و مراکز صنفی استان دارا هستند. 

وی اضافه کرد: بعد از رستوران‌ها که البته در حال حاضر فقط با0 30 درصد ظرفیت فعال هستند، بیشترین میزان رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری هوشمند با 87.23 درصد مربوط به سوپرمارکت‌هاست که بعد از این اماکن فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه کالا و همچنین مراکز تهیه و توزیع غذای بیرون‌بر هر دو با 85.53 درصد سومین گروه واحدهای صنفی استان قزوین از نظر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا هستند.

افشار میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها و مراکز عرضه نان را 84.67 درصد دانست و ادامه داد: این در حالی است که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در مطب‌های پزشکان 84.64 درصد است که اگر چه آمار قابل قبولی محسوب می‌شود، اما انتظار ما از پزشکان به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا رسیدن این عدد به بالای 95 درصد است.

عدم کنترل فیزیکی خودروها در ممنوعیت‌های تردد شبانه

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت بیماری کرونای استان قزوین همچنین با اشاره به ادامه اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد شبانه تا سفید شدن شرایط کرونایی استان گفت: با توجه به اهمیت بالای اجرای این طرح در کنترل همه‌گیری کرونا متاسفانه مشکلاتی مانند عدم کنترل فیزیکی خودروها و عابران در آن به چشم می‌خورد که در صورت عدم مداخله می‌تواند منجر به شیوع کرونا شود.

گزارش تسنیم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یک نانوایی قزوین/ کرونا از تنور داغ این نانوا‌ فراری است+ فیلم148 نیروی بسیج بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان اصناف قزوین نظارت می‌کنند90 درصد قزوینی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

افشار با تاکید بر اینکه زرد شدن رنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان به معنای پایان بحران پاندمی کرونا نیست، افزود: نوسان‌هایی که در بین میزان بیماران کرونایی به چشم می‌خورد، نشان‌دهنده این است که هنوز به شرایط پایدار و باثباتی در حوزه مدیریت بیماری کرونا نرسیده‌ایم و به همین خاطر محدودیت‌های کرونایی همچنان باید اجرا شوند.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی در مدیریت بیماری کووید- 19 کمک‌های زیادی به کادر بهداشت و درمان کرد و به همین خاطر استمرار هدفمند این طرح خواسته همه اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استانداری قزوین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل های بهداشتی میزان رعایت پروتکل ها مقابله با کرونا فاصله گذاری صنفی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد