Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@21:33:27 GMT

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۴۷۳۶

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های هراز آمل، فولاد سیرجان و شهرداری قزوین آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در ادامه این رقابت‌ها که بصورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است، امروز لبنیات هراز آمل ۳ به ۲ از سد شهرداری ورامین گذشت و چهاردهمین برد خود را به ثبت رساند، بازی شهرداری ارومیه با شهداب یزد ۲-۱ به سود تیم ارومیه در حال برگزاری است، فولاد سیرجان در ۳ ست پیاپی پیکان تهران را مغلوب کرد و شهرداری قزوین ۳ به ۱ مقابل آذر باتری ارومیه به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ساعت ۱۷ هم شهرداری گنبد با راه یاب ملل مریوان و سپاهان با هورسان رامسر برابر هم به میدان می‌روند. برچسب ها: لیگ برتر والیبال ، هراز آمل ، فولاد سیرجان ، شهرداری قزوین ، شهرداری گنبد ، والیبال

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال هراز آمل فولاد سیرجان شهرداری قزوین شهرداری گنبد والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با قضاوت رضا عادل پذیرای پیکان بود که این بازی با برتری ۲ به یک شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.    در نیمه نخست، پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ برای میزبان گلزنی کرد تا بازی در ۴۵ دقیقه نخست با برتری شمس آذر به پایان برسد. در نیمه دوم و در شرایطی که نگاه‌ها به داور بازی و سوت پایان این دیدار بود در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل کار را به تساوی کشاند تا پیکان به بازی بازگردد.   هنوز خوشحالی نیمکت‌نشینان خودروسازان تمام نشده بود که حسین گودرزی با ضربه‌ای تماشایی، دروازه پیکان را باز کرد تا شمس‌آذر به یک پیروزی ارزشمند برسد.   با این نتیجه شمس آذر قزوین با ۳۴ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد و پیکان با ۲۵ امتیازی که داشت در جایگاه دوازدهم باقی ماند.   ترکیب ابتدایی شمس‌آذر:   علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی - هومن ربیع‌زاده - محمدرضا رضایی - حسین گودرزی - علی آزادمنش - پوریا سرآبادانی - صادق البوصبیح - امیرمحمد نسایی - محمد پاپی - فراز امامعلی   سرمربی: سعید دقیقی   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمد ناصری، محمد ستاری - محمد آژیر - امیرحسین صدقی - علی‌اکبر رنجبر - غلامرضا ثابت ایمانی - محمدجواد آزاده - محمدحسین فلاح -سامان نریمان جهان - فرشید اسماعیلی - علی قربانی   سرمربی:رضا عنایتی ­

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر