Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@03:58:46 GMT

دلیل حضور ابراهیم شکوری در فدراسوین مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۴۸۷۵

اسامی نامزدهای انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال در بخش کارشناس اعلام شد و نام ابراهیم شکوری در لیست نامزدها دیده می شود

نام ابراهیم شکوری در لیست نامزدهای انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال دیده می شود.

به گزارش طرفداری، 3 کارشناس می توانند عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال شوند و همین موضوع باعث شده افراد متعددی برای حضور در این جمع 3 نفره برای ثبت نام در فدراسیون فوتبال حاضر شوند و جالب اینجاست نام ابراهیم شکوری هم بین نامزدها دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این لیست و حضور ابراهیم شکوری بین کاندیدا، مشخص شد دلیل حضور او در فدراسیون فوتبال چه بوده است. در حالی که هفته قبل شکوری در فدراسیون فوتبال حاضر شد و در مورد دلیل این حضورش هم توضیحی نداد، خیلی ها حضور او در فدراسیون را به هشدار در مورد داور دربی و نوع قضاوت داوران در شهرآورد پایتخت ربط داده بودند اما در نهایت مشخص شد دلیل حضور ابراهیم شکوری تحویل مدارک اش بوده است.

 

اخبار داغ 

هادی مهدوی کیا به نمایندگی از برادرش وارد فدراسیون فوتبال شد پشت پرده تاخیر در اعلام نام داور دربی / اصرار شخص بانفوذ بر زاهدی فر دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند