Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: متکدیان و معتادان متجاهر در شأن استان نیست و سریعاً باید دستگاه های مسئول تدبیر کنند و آسیب دیدگانی که به اقتضای زندگی در این وضعیت هستند، از سطح خیابان جمع، شناسایی و ساماندهی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر علی زینی وند شنبه (20 دی) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: از اعضای ستاد کرونا، دستگاه های مختلف، دانشگاه علوم پزشکی و از مردم که در دو ماه گذشته همکاری کردند تا به حدی از کنترل بیماری برسیم و همچنین سایر مشاغل و اصناف که رعایت و همکاری کردند و همه دستگاه هایی که در قالب طرح شهید سلیمانی همکاری داشتند، تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار کرمان بیان کرد: همچنان باید شیوع ویروس کرونا جدی گرفته شود و پروتکل های بهداشتی رعایت و مراقبت ها ادامه داشته باشد.

 

 

 

وی با بیان اینکه همچنان به صورت جدی باید مراقبت کنیم؛ ضمن تشکر از فرمانداران، افزود: باید گزارش طرح شهید سلیمانی ارائه شود و از امروز به بعد علاوه بر مصوبات ستاد ملی و تصمیمات استانی، فرمانداری ها، دانشگاه های علوم پزشکی و ارکان طرح شهید سلیمانی وظیفه دارند به محض اینکه در جایی نشانه هایی از بروز و بازگشت بیماری بود با تمام قوا ورود و مراقبت کنند.

 

 

 

زینی وند اظهار کرد: ابتلای بیماری با نوع جدید، قدرت سرایت بالایی دارد بنابراین به صورت جدی فرمانداران خیلی مراقبت کنند تا هر کجا نشانه ای از بروز و بازگشت این بیماری بود، با تمام قوا ورود و مراقبت کنند و از افرادی که در معرض این ویروس بودند تست گرفته و مراقبت را خیلی جدی بگیرند.

 

 

 

وی ادامه داد: به هیچ وجه در سطح استان و شهرستان ها نباید مردم و دستگاه های اجرایی عادی انگاری کنند زیرا وضعیت عادی نیست و وزیر بهداشت به صراحت هشدار داد که نگران بازگشت موج جدید بیماری هستیم لذا وضعیت را عادی نگیرید.

 

 

 

استاندار کرمان افزود: دورکاری بهانه ای برای شل شدن وضعیت اداری و یا سلیقه ای کار کردن نیست و دستورالعمل باید دقیقاً اجرا شود.

 

 

 

وی گفت: متکدیان و معتادان متجاهر در شأن استان نیست و سریعاً باید دستگاه های مسئول تدبیر کنند و آسیب دیدگانی که به اقتضای زندگی در این وضعیت هستند، از سطح خیابان جمع، شناسایی و ساماندهی شوند و در این فصل سرما و یخبندان یک فرد آسیب دیده نباید در گوشه ای از خیابان شب را به سر ببرد و به هیچ وجه این قابل قبول نیست.

 

 

 

استاندار کرمان ادامه داد: به خصوص در شهر کرمان به جد باید این افراد شناسایی و ساماندهی شوند و اگر بهزیستی مرکز تعریف شده ندارد، شهرداری باید گرمخانه ای برای آن ها فراهم کرده و به صورت موقت آن ها را نگهداری کند.

 

 

 

وی اظهار کرد: گویا در برخی از شهرستان ها به دلیل همجواری با استان های دیگر که طبیعتا" مراودات مردم با آن استان ها هم بیشتر بوده، به آنان گفته شده برای دریافت مجوز تردد باید به مرکز استان مراجعه کنند؛ در صورتی که صحت داشته باشد، کوتاهی صورت گرفته و باید به سرعت در این زمینه تدبیر و باید پیگیری شود.

 

 

 

زینی وند ضمن تشکر از زحمات زیاد نیروی انتظامی در اجرای محدودیت ها، در ادامه خاطر نشان کرد: معنای رنگ آبی این است که هیچ وضعیت عادی نداریم و حتی آنجایی که بیماری مشاهده نشده، در خطر ابتلا به کرونا هستیم و رنگ آبی هشدار و آبی بودن یعنی عادی نبودن لذا باید محدودیت و مراقبت کرد.

 

 

 

وی گفت: الان کشور درگیر کرونا است و دنیا در اوج کرونا و مرگ و میر است و اگر سختگیری ها و آسیب هایی که به مشاغل رسیده، نبود و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، سپاه، بهداشت و هلال احمر در طرح شهید سلیمانی صورت نمی گرفت الان وضعیت مرگ و میر ما هم همانند کشورهای فرانسه، آلمان و .. بود.

 

 

 

استاندار کرمان ادامه داد: امیدواریم همه شهرها به وضعیت آبی برگردند تا حداقلی از دانش آموزان به صورت حضوری داشته باشیم اما معنا این نیست که در زیر ساخت ها توجه نکنیم؛ پیگیری از طریق وزارت ارتباطات از سوی نمایندگان و استانداری صورت گرفته و امیدواریم به زودی این مسئله حل شود.

 

 

 

وی ادامه داد: درحدود 800 روستای استان کرمان زیرساخت طبیعی و در حد نرمال نیست در شرایطی که مشاغل و آموزش مردم در کرونا به این زیرساخت ها ربط دارد بنابراین این آمار بدی است و باید حتماً مدیریت شود.

 

 

 

زینی وند در خصوص حوزه شبکه شاد، گفت: برداشت ما این است که حدود 100 هزار نفر از جمعیت دانش آموزی ما به شبکه شاد که شبکه بسیار مطمئن و از افتخارات کشور است، دسترسی ندارند که قابل قبول نبود و باید همه دستگاه های مرتبط مسائل این حوزه را جمع بندی کنند تا این وضعیت اصلاح شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه منع تردد شبانه برای یک هفته جاری باید اعمال شود، در ادامه اظهار کرد: مردم، دانشگاه علوم پزشکی و هم از اعضای ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که رعایت خوبی داشتند، تشکر می کنیم و برای ما موردی مهم تر از مراسم سالگرد شهادت سلیمانی نبود و تجمع نداشتیم و برنامه ها با جمعیت بسیار محدود در فضایی که ظرفیت چند ده هزار  داشت، برگزار شد و محکم کار را انجام دادیم و سپاه هم تمام قد همکاری کرد لذا مسامحه ای درباره مراسم نداریم مگر اینکه ستاد ملی کرونا تصمیم بگیرد.

 

 

 

استاندار کرمان در پایان گفت: حوزه اقتصادی باید مشاغل آسیب دیده را در دستور کار بگذارد تا این مشاغل را از امکاناتی که کشور فراهم می کند، برخوردار کنیم.

 

 

 

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد استانی کرونا علی زینی وند استانداری کرمان طرح شهید سلیمانی استاندار کرمان زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جعفر نظم آبادی، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده ماشین‌آلات صنعتی، درخصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها عنوان کرد:  این دستگاه که نمونه داخلی مشابهی ندارد، جایگزین پنج یا شش دستگاه مجزا شده و ضمن صرفه‌جویی در فضای اشغال شده، فرآیند تست را نیز به طور قابل توجهی تسریع می‌بخشد.

وی اشاره کرد: فعالیت اصلی این شرکت که در شهرستان اراک واقع شده است، تولید تجهیزات کارگاهی و تمام ماشین‌آلات خطوط تولید است. تخصص ما به طور خاص در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات تست و آزمون خطوط تولید می‌باشد. با تلاش و پشتکار پرسنل این شرکت، دو دستگاه تست اصطکاک و تست میرایی از صفر تا صد طراحی و تولید شده است. این دو دستگاه موفق به اخذ نشان دانش‌بنیان نیز شده‌اند.

نظم آبادی در خصوص بزرگ‌ترین یا مهم‌ترین دستاورد این مجموعه بیان کرد: شرکت ما در سال گذشته با بررسی نیازهای بازار، دو دستگاه جدید به نام‌های هات‌اسپینینگ و مولتی‌تست را طراحی و تولید کرد.

وی گفت: دستگاه هات‌اسپینینگ در اکثر صنایع کاربرد دارد و برای بستن ته لوله با استفاده از تکنولوژی گرم‌کردن و فشار به کار می‌رود. این دستگاه از فناوری بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برد و نمونه داخلی مشابه ندارد، اما نمونه‌های چینی آن در بازار موجود است. واحد طراحی شرکت ما این دستگاه را به طور مهندسی معکوس طراحی کرده و سال گذشته نمونه آزمایشگاهی آن را تکمیل نموده است.

وی افزود: در حال حاضر یک دستگاه از این محصول برای ارائه به کارخانه‌های صنعتی آماده شده است. تولید این دستگاه، یکی از دستاوردهای بزرگ شرکت ما به شمار می‌رود و علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، مزیت قیمت تمام شده مقرون به صرفه را نیز برای کارخانه‌های صنعتی به همراه دارد.

نظم‌آبادی تصریح کرد: دستگاه مولتی‌تست نیز از دیگر ابتکارات شرکت ما است که از صفر تا صد توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است. این دستگاه نمونه داخلی مشابه ندارد و ترکیبی از چند دستگاه است که در خط تولید کمک فنر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان درباره کاربردهای این دستگاه تستر، گفت:با استفاده از این دستگاه، تست‌های میرایی، اصطکاک، حرارت بالا و پایین در یک دستگاه انجام می‌شود. دستگاه مولتی‌تست، کاربردی و ایده آل برای مراکزی است که در زمینه تولید کمک فنر فعالیت می‌کنند. نمونه آزمایشگاهی این دستگاه تولید شده و در حال حاضر آماده ارائه به مشتریان است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد