Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته معتقد است اینتر همیشه در بازی ها رویکرد مناسبی داشته است.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر قبل از دیدار تیمش مقابل آاس رم گفت شایعات اخیر نباید روی عملکرد تیمش تاثیر بگذارد و او و شاگردانش فقط باید روی کار خود متمرکز باشند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اف سی اینتر نیوز کونته در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

رم تیم قدرتمندی محسوب می شود که به خوبی در حال کار است و مطمئناً یکی از تیم هایی است که برای اسکودتو و یا صعود به لیگ قهرمانان رقابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مطمئناً وقتی مقابل تیم های قدرتمندی مثل رم بازی می کنید، قدرت و میزان جاه طلبی خود را می سنجید. 

تأثیر شایعات فروش باشگاه و شکایت مدیر برنامه های اریکسن روی عملکرد تیم؟ صادقانه ترجیح می دهم که وارد این بحث نشوم. این بر عهده افراد دیگر است. ما فقط باید روی بازی خود در زمین متمرکز باشیم و همه توانمان را برای اینتر بدهیم و این تنها وظیفه فعلی ماست.

اینتر در هشت روز آینده سه بازی سخت برابر رم، فیورنتینا و یوونتوس دارد. از کونته در مورد انتظاری که از این سه بازی دارد پرسیده شد:

من فکر می کنم که نتیجه اساس هر چیزی است، همچنین به این دلیل که نتیجه گیری روی قضاوت ها تأثیر می گذارد؛ حتی اگر عملکرد خوبی در یک بازی داشته باشید اما در پایان نتیجه نگیرید. من می خواهم شاهد گرفتن نتیجه تیم باشم. در مورد یوونتوس نیز این موضوع صدق می کند و ما می خواهیم جاه طلبی خود را با اقدامات و نه فقط کلمات بسنجیم.  

عملکرد بهتر در نیمه دوم و مشکلات خط دفاعی

اینتر در نیمه دوم عملکردی بهتری نسبت به نیمه اول دارد؟ من نمی دانم توضیحی برای آن وجود دارد یا نه. شاید سال گذشته ما بازی ها را قدرتمندانه شروع می کردیم و در نیمه دوم عقب می افتادیم و سپس وادار به نشان دادن واکنش می شدیم. اگر در این فصل برعکس این در حال اتفاق افتادن است، دلیلش را نمی دانم. من فکر می کنم که رویکرد ما همیشه درست بوده است. در بازی برابر سمپدوریا بر بازی مسلط بودیم و دو گل عقب افتادیم. من همیشه باید نگرش تیم را در نظر بگیرم و فکر می کنم که هرگز اشتباه نکرده ایم. 

ضعف دفاعی نسبت به سال قبل؟ در فازهای تهاجمی و دفاعی، همیشه کل تیم است که اعتبار می گیرد. در بسیاری از مواقع، وقتی در مورد فاز هجومی صحبت می کنیم، فقط به مهاجمان فکر می کنیم اما کل تیم در آن شرکت می کنند. این تعداد گل زده بالای ما به این معنی است که ما در فاز هجومی بسیار خوب هستیم. ما با نفرات زیاد به سمت دروازه رقبا حمله می کنیم و حتی گلزنان ما متنوع هستند. در مورد خط دفاع، فصل گذشته تعادل بیشتری وجود داشت اما همانطور که همیشه می گویم، تیم با 11 نفر حمله و با 11 نفر دفاع می کند. باید پیشرفت کنیم. 

وسینو و ویدال

وضعیت ویدال؟ او به روش صحیح و با عزم و دقت تمرین کرده است. شما می دانید که بعضی اوقات سعی می کنم با بازیکنانم ملایم و در بعضی مواقع هم سخت گیر برخورد کنم، اما همه اینها به نفع خودشان است. آرتورو من را به خوبی می شناسد و می داند که اگر موردی باشد که آن را دوست نداشته باشم، فردی نیستم که سرش را برگرداند و وانمود کند اتفاقی نیفتاده است.

وسینو و دادن شانس به او پس از جدایی ناینگولان؟ ماتیاس اکثرا جداگانه کار می کند و رفته رفته در حال وارد شدن به تمرینات گروهی است. فکر می کنم مدتی طول خواهد کشید تا او بتواند بازی کند. به محض اینکه وسینو آماده شود دوباره در گروه خواهد بود.

همچنین بخوانید: پیش بازی آاس رم - اینتر؛ قطع نوار تساوی های متوالی بین دو تیم؟

اخبار داغ 

هادی مهدوی کیا به نمایندگی از برادرش وارد فدراسیون فوتبال شد پشت پرده تاخیر در اعلام نام داور دربی / اصرار شخص بانفوذ بر زاهدی فر دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رضا اخلاص‌مند با اشاره به گزارش بارش‌های استان در سال آبی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، افزود: میزان بارندگی تجمعی در سال آبی امسال در استان همدان برابر ۳۲۵ میلی متر است، درحالی که میزان بارندگی تجمعی سال آبی گذشته در بازه زمانی مشابه برابر ۲۳۴ میلی متر گزارش شده بود.

او با بیان اینکه متوسط بارندگی بلندمدت در بازه زمانی مشابه در همدان برابر ۲۹۶ میلی متر است، تأکید کرد: در این زمینه شاهد افزایش ۳۹ درصدی تغییرات بارندگی نسبت به سال آبی گذشته و ۱۰ درصدی تغییرات نسبت به متوسط بلندمدت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان در محدوده مطالعاتی نهاوند، حوضه کرخه، ایستگاه مطالعاتی وراینه ثبت شده و کمترین میزان بارش در محدوده مطالعاتی رزن، قهاوند، حوضه قره چای و ایستگاه‌های قهاوند و خمیگان گزارش شده است.

اخلاص مند در ادامه از شهروندان به ویژه کشاورزان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • یورو رکورد زد
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی