Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، طاها کاردان؛ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغو محرومیت بابک مرادی
بابک مرادی یکی از خریدهای استقلال در نقل وانتقالات تابستانی تاکنون در ترکیب این تیم قرار نگرفته است. این بازیکن که بعد از حضور در استقلال با شکایت ماشین سازی مواجه شد، توسط کمیته تعیین وضعیت محکوم شد و باید ۴ ماه محرومیت را سپری می‌کرد.
از این رو مسئولان استقلال به کمیته استیناف شکایت کردند و با اعلام احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان امروز حکم تبرئه این بازیکن صادر شده و با شرایط کنونی می تواند تیمش را در بازی های آینده همراهی کند.
از این رو مرادی امروز با روحیه بالا و لبخندی که از روی لبانش کنار نمی‌رفت در محل تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. این بازیکن که با مدل موهایش هم در فوتبال ایران معروف شده، حالا خودش را برای روزهای آینده آماده می‌کند و امیدوار است با بازی در ترکیب آبی پوشان روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و دوران طلایی اش در ماشین سازی را تکرار کند.

جمع استقلالی‌های در گل‌گهر
مرتضی تبریزی آخرین استقلالی سابق به شمار می رود که حالا کار کردن زیر نظر امیرقلعه نویی را آغاز کرده است.
مرتضی تبریزی در ابتدای لیگ هجدهم به استقلال پیوست ولی اگرچه با کارنامه خوبی به این تیم آمده بود، در جمع آبی پوشان پایتخت دوران خوشی را تجربه نکرد و پارگی رباط صلیبی، پایان خاطرات تلخ او در استقلال شد.
این بازیکن که مدتی در تمرینات آبی پوشان سیرجانی شرکت می‌‎کرد، درنهایت امروز با قراردادی یک و نیم ساله به این تیم پیوست و حالا ماجراجویی جدیدش را بار دیگر زیر نظر امیرقلعه نویی تجربه خواهد کرد؛ مربی ای که آخرین دوران خوش تبریزی در فوتبال زیر نظر او در ذوب آهن رقم خورده است؛ جایی که آنها رتبه دوم لیگ برتر را کسب کردند و در بازی های آسیایی نیز تا مرحله یک هشتم نهایی صعود داشتند و تبریزی یکی از سرحال ترین بازیکن آن تیم به شمار می رفت.
حالا اما با پیوستن تبریزی به تیم سیرجانی تعداد استقلالی‌های این تیم بیشتر از گذشته شد؛ در واقع به جز امیر قلعه نویی و حسین ترابپور که روی نیمکت گل گهر قرار دارند و مربیان سابق استقلال هستند، مرتضی تبریزی، گادوین منشا، محسن کریمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، امیرحسین کارگر، محمدرضا داوری و بهنام برزای سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارند.
از سوی دیگر علاوه بر منشا که سابقه بازی در هر دو تیم پایتخت را دارد، یونس شاکری و علیرضا حقیقی هم پرسپولیسی هستند تا گل گهر چند نماینده هم از سرخپوشان پایتخت در ترکیب خود داشته باشد.
گل‌گهر که بی شک یکی از سرسخت‌ترین و جنگنده‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر به شمار می‌رود، حالا با اضافه شدن مرتضی تبریزی قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد و امیرقلعه نویی دیگر در روزهای غیبت یکی از مهاجمان تیمش با نگرانی مواجه نخواهد شد.

۸ بازیکن دربی اولی های پرسپولیس
سرخپوشان پایتخت فصل نقل و انتقالات بسیار شلوغی را تجربه کردند و حالا با حضور ۸ بازیکن جدید به استقبال حریف سنتی می‌روند. آن ها که در دوره برانکو ایوانکوویچ و همچنین گابریل کالدرون، به ثبات تیمی معروف بودند، این بار با جدایی پرتعداد ستاره ها مواجه شدند و کمابیش طبق لیست خرید یحیی گل محمدی پیش رفتند و بازیکنانی را به خدمت گرفتند که البته یکی از آن ها (عیسی آل کثیر) تا فروردین ۱۴۰۰ امکان بازی را نخواهد داشت.
در خط دفاعی پرسپولیس دو دربی اولی حضور خواهند داشت؛ یکی حامد لک که از مدت ها پیش در انتظار پیشنهاد پرسپولیس بود و دیگری سعید آقایی که ارتباط خوبش با یحیی گل محمدی، زمینه انتقالش به سرخپوشان را فراهم کرد و حالا پس از یک بازی غیبت در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.
یک خط جلوتر میلاد سرلک، علی شجاعی، محمد شریفی و مهدی مهدی خانی کاندیدای دربی اول شدن هستند. با این حال مصدومیت علی شجاعی سبب شده تا احتمال بازی اش کم شود و همچنین مهدی خانی و شریفی هم شانس زیادی برای بازی ندارند.
در بین عناصر خط حمله، مهدی عبدی سابقه گلزنی در دربی را هم دارد اما آرمان رمضانی برای اولین بار خواهد بود که در مهم ترین بازی فوتبال ایران نقش آفرینی می‌کند. البته بعید است که رمضانی فیکس باشد و باتوجه به روند بازی، شاید در نیمه دوم وارد زمین شود.

نعمتی و انتقال قریب الوقوع به فرآیند هجومی
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف تیم استقلال می‌رود که احتمالا یحیی گل‌محمدی پس از چندبازی غیبت مهدی شیری را در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد و سیامک نعمتی را در پست هافبک به کار خواهد گرفت.
نکته مهم این است که نعمتی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی در خط دفاعی داشت اما افت پرسپولیس در فرآیند هجومی سبب شده تا کادر فنی قرمزها در تمرینات چینش های مختلفی را برای شش بازیکن خط هافبک و حمله استفاده کنند.
در چنین شرایطی انتقال هافبک شماره ۸۸ به خط میانی قریب الوقوع به نظر میرسد . بازیکنی که توانایی برتری در دوئل های یک در مقابل یک را دارد و همچنین میتواند از قدرت شوت زنی اش بهره ببرد.
نعمتی در بازی سه فصل پیش پیکان مقابل استقلال با شوتی استثنایی دروازه استقلال را باز کرد و در اولین دربی اش نیز عملکرد خوبی به عنوان یک هافبک داشت و حالا باید دید که در مقابل  استقلال چه خواهد کرد.

شروع تمرینات تراکتور برای بازی استقلال
شاگردان مسعود شجاعی بعد از سه روز استراحت، امروز با حضور در سالن وزنه باشگاه، تمرینات آماده سازی خود برای بازی حساس هفته آینده مقابل استقلال تهران را آغاز کردند.
تراکتوری ها امروز تمرین در چمن نداشتند و از فردا تمرینات تاکتیکی خود را در زمین چمن شماره دوی ورزشگاه اختصاصی خود واقع در مجموعه ورزشی بنیان دیزل تبریز آغاز خواهند کرد.
گفتنی است که تیم های تراکتور و استقلال در حساس ترین دیدار هفته یازدهم از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

نامه باشگاه پیکان به سازمان لیگ درباره داوری‌ها
‌بعد از دیدار پیکان تهران و نساجی مازندران که با برتری دو بر یک خودروسازان همراه شد، اعضای تیم شمالی بیانیه هایی را علیه تیم داوری منتشر کردند و در این خصوص موضع گرفتند. بالا گرفتن این انتقادها با واکنش باشگاه پیکان مواجه شد و حالا در فاصله چند روز تا دیدار های هفته یازدهم این باشگاه نامه ای را به سازمان لیگ در این خصوص نوشته است.
در نامه‌ای که اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان به سازمان لیگ نوشته اعلام شده که فشارهای وارده بر داوران روی عملکرد و قضاوت این قشر زحمتکش در آینده تاثیرگذار خواهد بود. همچنین در این نامه ذکر شده که در بازی گذشته پیکان هم از داوری ضربه خورده اما مسئولان باشگاه به خود اجازه صدور بیانیه و موارد اینچنینی را نداده‌اند.
در بخش آخر این نامه هم آمده است: «باشگاه پیکان از فدراسیون فوتبال و علی‌الخصوص کمیته محترم داوران این انتظار را دارد تا با برنامه‌ریزی دقیق و بکار گیری داوران باتجربه در مسابقات آتی مقابل حریفان از جو ایجاد شده توسط برخی تیم‌های حاضر در لیگ برتر به سلامت عبور کند.»
گفتنی است؛ پیکان تهران در هفته یازدهم لیگ برتر روز جمعه در اصفهان میهمان سپاهان است.

تست کرونای اعضای گل‌گهر در وقفه لیگ برتر
تیم گل گهر سیرجان طبق برنامه ریزی لیگ برتر تا روز جمعه ۲۶ دیماه هیچ مسابقه ای ندارد و اعضای این تیم طی روزهای اخیر به تمرین کردن پرداختند و قرار است فردا نیز یک بازی دوستانه با پیکان تهران انجام بدهند.
در این شرایط مدیران باشگاه گل گهر تست های کرونا را از کادرفنی و اجرایی و بازیکنان خود به عمل آوردند.
اعضای تیم گل گهر امروز تست PCR دادند تا میزان سلامتی‌شان قبل از مسابقه روز جمعه با آلومینیوم اراک در هفته یازدهم لیگ برتر مشخص شود.
گفتنی است؛ گل گهر سیرجان اکنون با کسب ۱۴ امتیاز از ۹ بازی در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته‌ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087067 برچسب‌ها بابک مرادی استقلال تهران پرسپولیس تهران بسته خبری فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بابک مرادی استقلال تهران پرسپولیس تهران بسته خبری فوتبال ایران سازمان لیگ فوتبال ایران مرتضی تبریزی باشگاه پیکان هفته یازدهم بابک مرادی آبی پوشان لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن

آتیلا حجازی درباره بازی با ذوب آهن و پیکان صحبت کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد.

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت:

امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت:

در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن