Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فتاحی، نایب رئیس دوم پیشنهادی مصطفی آجورلو گفت: از آقای آجورلو تشکر می‌کنم که به جوان‌ها اعتماد کرد.

خبرگزاری میزان - سعید فتاحی، رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ که در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس دوم مصطفی آجورلو ثبت‌نام کرد، در این باره صحبت‌هایی به شرح زیر انجام داد:

*می‌دانم رسانه‌ها در این چند روز خیلی سختی کشیدند و قول می‌دهم اگر انتخاب شدم، برای دور بعدی «استیجی» برای خبرنگاران در نظر بگیریم و بنر تبلیغاتی هم پشت آن بزنیم که درآمدی برای فدراسیون فوتبال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک جایی باشد که حداقل از رسانه‌ها بتوان پذیرایی کرد. از آقای آجورلو هم تشکر می‌کنم که به جوان‌ها اعتماد کرد و خدا را شکر می‌کنم این اتفاق افتاده و امیدوارم بتوانم به فوتبال کمک کنم.

*برای حل مشکلات همه باید کمک کنیم. الان کار دست مجمع فدراسیون است و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم. امیدوارم این دوره خیلی فعال‌تر به انتخابات بیایند و انتخاب درست انجام دهند و در ادامه کمک کنند، نه اینکه فقط یک انتخابی کنند و چهار سال دیگر برگردند. پیگیری کنند و باشگاه‌ها، هیئت‌های فوتبال و تمام اعضا خواسته‌های خود را بخواهند.

*انتخابات است و بحث رایزنی است نه لابی‌گری. معرفی نفرات صورت می‌گیرد و برنامه‌ها را می‌دهیم و امیدوارم مجمع اعتماد کند و رأی بگیریم.

*میزبانی جام ملت‌های آسیا؟ شک نکنید و مطمئن باشید کار سختی برای ایرانی‌هاست. ایرانی‌ها کار سخت را راحت‌تر از کار‌های آسان انجام می‌دهند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم میزبان جام ملت‌های آسیا باشیم.

بیشتر بخوانید: آجورلو: افتخار می‌کنم که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرده‌ایم/ فتاحی پدیده این انتخابات می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید فتاحی فدراسیون فوتبال مصطفی آجورلو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سعید فتاحی فدراسیون فوتبال مصطفی آجورلو فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم جوزپه مه‌آتزا در میلان معمولاً به دلیل منطقه‌ای که در آن واقع شده است سن‌سیرو نامیده می‌شود.
در حالی‌که اینتر و میلان به مدت یک دهه در تلاش هستند تا ساختار فعلی را تخریب و بازسازی کنند، یا حداقل شکل آن را مدرن کنند، اما همچنان این استادیوم است که نشان‌دهنده بخش بسیار زیادی از تاریخ دنیای فوتبال است.

جورجو مارکتی، نایب رئیس یوفا، در گفت‌وگویی رادیویی گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که فینال فرم جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ در میلان برگزار شود.

سن‌سیرو اگرچه در بین یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌ها نیست، اما همچنان نمادی از فوتبال بین‌المللی است که بین همه دوست‌داران ورزش و بالاتر از همه طرفداران فوتبال شناخته‌شده است.
ایتالیا درخواست خود را برای میزبانی مطرح کرده است و پس از جلسات خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»

انتظار می‌رود در پایان ماه می در مورد استادیوم‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد