Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@10:36:42 GMT

مواد فروش مجهز به دستگاه کارتخوان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۶۰۹۴

فرمانده گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از کشف ۱۴۰ گرم تریاک توسط واحد‌های گشت انتظامی قرارگاه غرب یگان امداد خبر داد و گفت: مواد فروش مجهز به دستگاه کارتخوان بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ افشین منافی فرمانده گشت انتظامی یگان امداد پایتخت اظهار کرد: واحد گشت انتظامی یگان امداد پایتخت حین گشت زنی‌های هدفمند در حوالی بزرگراه "یادگار امام" به یک دستگاه خودرو پراید که راننده آن با دستگاه کارتخوان بیرون از خودرو منتظر ایستاده بود مظنون و برای بررسی بیشتر به خودرو نزدیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با نزدیکی به خودرو پراید، راننده آن که دستپاچه و سراسیمه شده بود، تحت بازجوئی قرار گرفت و متهم که از سوالات مامورین طفره می‌رفت، تحت بازجوئی دقیق‌تر قرار گرفت.

فرمانده گشت انتظامی یگان امداد ابراز داشت: ماموران با بررسی بیشتر از داخل خودرو، ۲ بسته حاوی ۱۴۰ گرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم به خرده فروش مواد مخدر معترف شد، اضافه کرد: همچنین متهم معترف شد با استفاده از دستگاه کارتخوان از مشتریانش وجوه را دریافت می‌کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ مواد فروش کارتخوان دستگیر آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ گشت انتظامی یگان امداد دستگاه کارتخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند