Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@22:59:39 GMT

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در محمودآباد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۳۰۳۱

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در محمودآباد

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران انتظامی محمودآباد در پی دریافت پرونده‌ای از پلیس فتای استان مبنی بر فعالیت یکی از کلاهبرداران حرفه‌ای در یکی از روستا‌های محمودآباد با تبلیغ سوری در شبکه‌های مجازی و برخی کاربر‌های اینترنتی مراتب را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مرجع قضائی خبر داد و افزود:ماموران انتظامی محمودآباد در اقدامی مشترک با پلیس فتای استان متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی محمودآباد با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ۱۰ فقره کلاهبرداری اینترنتی در سراسر کشور از جمله استان مازندران، شیراز، اصفهان، همدان و گفت: متهم که از ساکنان غیر بومی در مازندران بود، با انتشار تصاویر برخی از کالا‌ها و لوازم اساسی در شبکه‌های مجازی پس از دریافت مبالغی از قربانیان خود، از انجام تعهدات خود برای تحویل اجناس به آن‌ها خود داری می‌کرد.باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام