Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به نام نویسی شش نامزد برای انتخابات فدراسیون فوتبال نامی از لیلا صوفی زاده برای حضور در میان نواب رئیس دیده نمی شود

به گزارش طرفداری، ثبت نام نامزدها برای حضور در انتخاب فدراسیون فوتبال و رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال ساعتی پیش به پایان رسید و شش نام نهایی برای حضور در عرصه انتخابات مشخص شدند و طبق قانون در این راه به معرفی کابینه خود نیز پرداختند و جالب اینکه در این معرفی حتی یک نامزد نیز از لیلا صوفی زاده به عنوان نایب رئیس سوم (بانوان) اسمی به میان نیاورده است! اتفاقی که البته با توجه به فعالیت بخش بانوان فدراسیون فوتبال غیر طبیعی به نظر نمی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا صوفی زاده که در اسفند ماه 95 به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران معرفی شد و بدون اغراق در دوره مدیریت او، شرایط بانوان فوتبالیست به سخت ترین جای ممکن رسید و اگر بگوییم به نسبت قبل از حضور او، حتی کوچکترین قدمی برای این ورزش برداشته نشد اغراق نکرده ایم. دوران مدیریت صوفی زاده در برهه های مختلف با ضررهای زیادی برای فوتبال بانوان همراه بود و می توان مثال های مختلفی از ناکامی های پیاپی عنوان کرد.

حذف تیم های ملی در رده های مختلف از مسابقات آسیایی و مقدماتی المپیک، تعطیلی کلیه اردوها و کمپ های مربوط به تیم های ملی، عدم برگزاری بازی های تدارکاتی، ناتوانی در پرداخت پاداش مربوط به فوتسالیست های قهرمان در جام ملت های آسیا و در نهایت حذف نام تیم ملی فوتبال بانوان ایران از رنکینگ جهانی، قسمتی از اتفاقات بد حول تیم های ملی فوتبال بانوان ایران بود که در چهارسال اخیر اتفاق افتاد و در این میان اگر هیچ کدام نامزدهای حاضر در انتخابات فدراسیون نامی از این مدیر به عنوان نایب رئیس خود نبرده اند کاملا طبیعی به نظر می رسد در حالی که بیش از چهار سال حضور در سطح اول مدیریتی در فوتبال بانوان می توانست عرصه ای مهم برای معرفی یک مدیر توانمند باشد که در نهایت بتوانیم فوتبال بانوان ایران را در سطح بین المللی مطرح کنیم.

حداقل توقع این بود که در دوره صوفی زاده امکانات بیشتری برای فوتبال بانوان جذب شود که این مهم نیز تحقق نیافت و امیدواریم نایب رییس بعدی بتواند جایگاه فوتبال بانوان را در تشکیلات فدراسیون ارتقا ببخشد.

نامزدهای حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال شهره موسوی، فاطمه علیپور، لیلا محمدیان و پریا شهریاری را به عنوان نایب رئیس خود معرفی کرده اند که به زودی یکی از آنها سکان دار فوتبال بانوان ایران خواهد شد. طی روزهای آینده تلاش می کنیم اهالی فوتبال بانوان با این نامزدها بیشتر آشنا شوند.

اخبار داغ 

هادی مهدوی کیا به نمایندگی از برادرش وارد فدراسیون فوتبال شد پشت پرده تاخیر در اعلام نام داور دربی / اصرار شخص بانفوذ بر زاهدی فر دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال بانوان ایران عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال صوفی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها

هدایت ممبینی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این قهرمانی را به تمام مردم و جامعه فوتسال کشور تبریک می‌گویم و انشاالله این روند خوب در جام جهانی که در شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت.

او در خصوص رقابت نزدیک تیم‌ها در این دوره از مسابقات گفت: فوتبال و فوتسال در منطقه مرکزی آسیا (کافا) پیشرفت خیلی خوبی در سال‌های اخیر داشته است و کشورهای این منطقه سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال و فوتسال داشته‌اند و در جام جهانی آینده ۴ تیم از منطقه کافا حضور دارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ ایران حضور دارند و مربیان فوتسال ایران در چندین کشور مشغول به فعالیت هستند و این نشان دهنده پیشرفت فوتسال در آسیا است.

ممبینی در خصوص روند جذب حامی مالی برای تیم ملی فوتسال تصریح کرد: فضای فوتبال و فوتسال به گونه‌ای که ما باید حامیان بیشتری را به سرمایه‌گذاری در آن رغبت دهیم. به نظرم تا زمانی که مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود حامیان مالی از حضور در باشگاه‌ها استقبال نخواهند کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص وزیر ورزش و جوانان به دنبال رفع این مشکل هستند و امیدوارم با حل حق پخش در آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از حامیان مالی در فوتبال و فوتسال کشور باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال گفت: ما در طول مسابقات پاداش‌هایی را به اعضای تیم پرداخت کرده‌ایم. فردا هم یک جلسه داریم تا میزان رقم پاداش برای اعضای تیم را مشخص کنیم. ما در بخش فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال در کافا قهرمان شدیم و در فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان شدیم که باید به این عزیزان هم پاداش دهیم تا بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.

او در خصوص آخرین وضعیت خرید دستگاه‌های کمک داور ویدیویی (VAR) از شرکت چینی گفت: تا زمانی که یکسری اطلاعات رخ ندهد ما نمی‌توانیم درباره VAR صحبت کنیم. یک شرکت چینی اخیراً به شرکت‌های مورد تایید فیفا اضافه شده است و به دلیل اینکه مراودات بیشتری با کشور چین داریم می‌توانیم تجهیزات بیشتری از این شرکت وارد ایران کنیم.

ممبینی درباره قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: از لحاظ اداری هنوز چیزی به ثبت نرسیده اما مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها