Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم در این فصل، کل تیم های رتبه دهم به پایین جدول سری آ را برده و مقابل تیم های نیمه بالای جدول هرگز برنده نشده است. پائولو فونسکا در بازی با اینتر به دنبال تغییر این رویه است.

آاس رم و اینتر در هفته هفدهم سری آ از ساعت 15:00 روز یکشنبه به مصاف یکدیگر می روند. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی رم گفت:

اینتر دارای بازیکنانی عالی و هویتی قوی است. درک سبک بازی اینتر آسان است اما تقابل با آنها سخت خواهد بود. به نحوی برای بازی با اینتر آماده شدیم که هم برای حرکات تیمی و هم برای حرکات انفرادی آنها آمادگی داشته باشیم.

جای هیچ اشتباهی نداریم. در دفاع باید مستحکم باشیم و وقتی توپ را داریم باید با خودباوری جلو برویم. بسیار روی جزییات کار کرده ایم تا اشتباهات را به حداقل برسانیم. بازیکنان بسیار انگیزه دارند و آماده اجرای یک بازی عالی هستیم. از آن بازی هایی می شود که جزییات، نتیجه را رقم می زند.

لئوناردو اسپیناتزولا از مصدومیت ریکاوری کرده و فردا بازی خواهد کرد. پدرو و میرانته هنوز در شرایط بازی نیستند.

اکنون میزبانی مثل گذشته نیست چون هوادارای به ورزشگاه نمی آید اما حمایت هواداران خود را حس می کنیم و می خواهیم برای آنها بهترین نمایش خود را اجرا کنیم.

آیا رم با غلبه بر اینتر، مدعی اصلی اسکودتو خواهد بود؟ در حال حاضر به هیچ چیزی به غیر از بازی با اینتر فکر نمی کنم. ابتدا باید با اینتر بازی کنیم و سپس برای دیدار با لاتزیو آماده شویم.

تداوم نیمکت نشینی آمادو دیاوارا؟ او به خوبی تمرین می کند. مطمئن هستم در زمان مناسب، به دیاوارا هم فرصت خواهد رسید. طی 2-3 ماه آینده، بازی های زیادی در پیش است و به همه بازیکنان خود نیاز داریم.

همچنین بخوانید: پیش بازی آاس رم - اینتر؛ قطع نوار تساوی های متوالی بین دو تیم؟

اخبار داغ 

هادی مهدوی کیا به نمایندگی از برادرش وارد فدراسیون فوتبال شد پشت پرده تاخیر در اعلام نام داور دربی / اصرار شخص بانفوذ بر زاهدی فر دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست

رامین رضاییان سه کارته است

طرفداری | هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان یکی از بازی های حساس برای تعیین سرنوشت قهرمان لیگ است. در این دیدار روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است.

در بازی هفته بیست و چهارم لیگ میان تیم های سپاهان و ملوان، رامین رضاییان از داور کارت زرد گرفت. همین کارت زرد باعث شد صحبت هایی درخصوص محرومیت او مقابل پرسپولیس مطرح شود. حال اما با استعلام سرخ پوشان از سازمان لیگ مشخص شده ستاره سپاهان سه کارته است و رامین رضاییان مشکلی برای دیدار با پرسپولیس ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴