Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان در میان 10 کاندیدای برتر بهترین سرمربیان زن جهان در سال 2020 نامش اعلام شد و حالا او نیز چهارمین نماینده ایران در میان ترین‌های سال است.

به گزارش "ورزش سه" در ادامه روند اعلام کاندیداهای ترین‌های سال 2020 فوتسال زنان جهان از سوی سایت فوتسال پلنت، پس از آن‌که گلاره ناظمی در میان 10 کاندیدای داوری منتخب سال انتخاب شد و سپس زینب کرمی سنگربان جوان و آینده‌دار مس نیز در میان 10 کاندیدای برترین دروازه‌بان سال فوتسال زنان جهان برگزیده شد و در نهایت، باشگاه مس رفسنجان در کنار 9 باشگاه دیگر در لیست برترین باشگاه‌های فوتسال زنان جهان نامش قرار گرفت، حالا سایت فوتسال پلنت 10 کاندیدای عنوان برترین سرمربی سال فوتسال زنان جهان را معرفی کرد که در میان آن‌ها نام سرمربی تیم مس رفسنجان به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عاطفه رضایی در کنار تمور الکبروف سرمربی MFK نورمانوچکای روسیه، کریستیانه دسوزا سرمربی تابائوی برزیل، اسکردا سرمربی لئوآس برزیل، جولیو دلگادو سرمربی دپورتیوو بورلای اسپانیا، یوشیتاکا کامیکوبو سرمربی نیشینومیای ژاپن، ماسیمیلیانو نری سرمربی سیتا دی‌فالکونارای ایتالیا، پدرو انریکس سرمربی بنفیکای پرتغال، الکساندر راتیچ سرمربی بوداستار اوکراین و آندرس سانس سرمربی اتلتیکو ناوارکارنروی اسپانیا، نامزدهای بهترین سرمربی برتر تیم باشگاهی زنان جهان به شمار می‌روند.

 

حالا با حضور رضایی در میان برترین سرمربیان سال، تعداد کاندیداهای ایرانی به عدد چهار رسید و جالب آن‌که در این میان، سه عنوان ترین‌ها در اختیار باشگاه مس رفسنجان و سنگربان و سرمربی این تیم است.

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان فوتسال زنان جهان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل