Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فخری عصر شنبه در سیصد و سی و پنجمین نشست شورای اسلامی شهر سمنان ابراز داشت:طرحهای ارزشمندی با توجه به  نگاه توسعه ای مدیریت شهری سمنان و  با وجود اعضای توانمند این دوره از شورای شهر سمنان ایجاد شده است. 

وی افزود: بسیاری از مشکلات اجتماعی و امنیتی به بیکاری و اقتصاد بازمی‌گردد به همین خاطر اولویت برنامه ها در مسائل شهری نیز باید پویایی اقتصادی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : اولویت فرمانداری نگاه سیاسی نیست و اگر عملکرد در حوزه اقتصاد،فرهنگ و طرح های عمرانی موفق و با نگاهی صادقانه و مردمی صورت پذیرد در  مسائل سیاسی و امنیتی  نیز مشکلات کاسته خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر سمنان از نخبگان اجرایی و مدیران خوشنام در این استان هستند و باید از نظرات این اعضا بیشتر بهره برد و تمام مدیران شهرستان را مکلف به همفکری و پاسخگو بودن به این شورای شهر می دانم.

فرماندار سمنان گفت: گرمخانه های سمنان از سوی شهرداری ساماندهی شود و با همکاری سازمان فنی و حرفه ای کارگاه های آموزشی در حوزه های صنایع دستی ایجاد شود تا باعث مهارت آموزی و ایجاد شغل برای معتادان گردد.

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت شهر سمنان به عنوان مرکز استان که جایگاهی مانند پدر را برای استان دارد باعث آبادانی تمام شهرستان های استان می‌شود و سمنان نیز باید از شهرستان های دیگر مانند فرزندان خود پیشتیبانی کند.

فرماندار سمنان گفت: کیفیت کار در سمنان به مراتب بالاتر از بسیاری از شهرها است اما به اندازه مرکز استان به آن توجه نشده است؛ مردم سمنان از جنبه توسعه یافتگی جایگاه بالایی دارند و باید از هم اکنون در حوزه های فرهنگی اجتماعی برنامه ریزی های ویژه ای انجام داد تا در آینده نیز از این جنبه  شهر دچار مشکل نشود.

وی بیان کرد: فرمانداری  برنامه ریزی برای ایجاد کمیته های راهبردی را با موضوعات جوانان،بانوان،محیط زیست،ورزش و حوزه شهری انجام داده و اعضای شورای اسلامی نیز به صورت فعال با این کمیته ها هم اندیشی و همراهی  کنند.

در این نشست فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان  به مسائل  و مشکلات شهری مانند سرمایه گذاری تصفیه خانه پساب سمنان، آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی،ساختمان اتاق اصناف و فرودگاه پرداختند و فرماندار خواستار همفکری و همکاری های متعدد با شورای شهر سمنان با هدف رفع مشکلات مردم و شهر سمنان شد.

برچسب‌ها شهرداری سمنان شورای شهر سمنان فرمانداران مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان شورای شهر سمنان شهرداری سمنان شورای شهر سمنان فرمانداران مدیریت شهری اخبار کنکور شورای اسلامی شورای شهر شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود

 محمد کرمی  در جلسه با مدیرکل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثرگذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشورهای همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز