Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی علیزاده  امروز در نشست رؤسای هیأت های کشتی آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس مجتمع بزرگ ورزشی بناب با اشاره به اهداف و برنامه های آتی هیأت کشتی اظهار داشت: از آنجایی که رشته ورزشی کشتی ورزش اول و مدال آور در کشور است، باید اهتمام بیشتری به این رشته ورزشی داشت.

وی با بیان اینکه امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان برای استعدادیابی و افزایش جمعیت کشتی از اهداف اصلی هیأت کشتی استان است؛ افزود: متأسفانه در سال های اخیر فعالیت دانش آموزان در ورزش کشتی رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اهمیت دادن به آموزش در تمام زمینه های مربیگری و داوری منطبق با آخرین تغییرات و قوانین موجود در جهان و علمی تر کردن این ورزش از دیگر برنامه های هیأت کشتی آذربایجان شرقی است.

رئیس هیأت کشتی استان سپس از حمایت کشتی گیران و مربیان در دوران بازنشستگی و تحت پوشش قراردادن این عزیزان از مزایای بیمه و برخورداری از حقوق بازنشستگی این ورزش خبر داد.

علیزاده بیان کرد: جذب اسپانسر و فعال کردن کمیته اقتصادی هیأت های کشتی برای حمایت و کمک به کشتی گیران از دیگر برنامه های هیأت کشتی استان است.

برپایه این گزارش، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نیز در این نشست با اشاره به مشکلات خانه های کشتی در شهرستان ها اظهار کرد: همواره کشتی ورزش اول کشور بوده ولی متأسفانه این رشته در شهرستان ها همیشه محروم بوده و هیأت های کشتی در خانه کشتی شهرستان ها مستأجرند.

سیدمجید یزدانی اضافه کرد: امیدواریم مسئولان ورزش در استان و کشور در سطح ملی حمایت مالی بیشتری از ورزش کشتی داشته باشند.

وی همچنین با تأکید بر حفظ روحیه جوانمردی و پهلوانی در رشته کشتی خاطرنشان کرد: جایگاه و منزلت پیشکسوتان کشتی نیز بایستی در اولویت قرار گیرد.

این مسئول امور مرتبط با ورزش و جوانان در شهرستان بناب با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بیان کرد: این زمان بهترین موقع برای آموزش است و اداره ورزش و جوانان بناب آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آموزش مجازی مربیگری در تمام رشته های ورزشی بویژه ورزش کشتی اعلام می دارد.

این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست رؤسای هیأت های کشتی شهرستان ها به ارائه گزارشی از وضعیت و مشکلات ورزش کشتی پرداختند.

گفتنی است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی یکی از شهرستان های فعال و موفق در رشته ورزشی کشتی در استان است و آموزش این رشته ورزشی پرطرفدار به سنین پایه از اولویت های هیأت کشتی و اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.

انتهای پیام/60004

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آموزش آذربایجان شرقی بیمه رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی بناب تبریز فارس تبریز خبرگزاری فارس بازنشستگی آموزش و پرورش کشتی گیر هیأت های کشتی ورزش و جوانان شهرستان ها رشته ورزشی ورزش کشتی هیأت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس