Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران وضعیت اپیدمی کرونا در تهران را زرد توصیف کرد و گفت: در این شرایط دو سوم از کارکنان بخش دولتی و غیر دولتی می‌توانند در محل کار خود حضور داشته باشند.

دکتر علیرضا زالی ضمن قدردانی از همکاری شهروندان تهرانی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجبات کاهش بار اپیدمی را فراهم کردند، اظهار کرد: خوشبختانه برای اولین در هفته‌های اخیر، وضعیت اپیدمی کرونا در تهران به رنگ زرد درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نسبت به وضعیت ناپایدار، متفاوت و شکننده  تهران هشدار داد و تاکید کرد: اگر تنها ۱۵۰ بیمار جدید به بستری شدگان فعلی کرونایی اضافه شود، شرایط  تهران بار دیگر وضعیت نارنجی پیدا می‌کند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران یاد آور شد: علیرغم رسیدن به شرایط مناسب در تهران، اما باید توجه داشته باشیم این شرایط ناپایدار است.

 زالی وضعیت اپیدمی کرونا در تهران را زرد توصیف کرد و گفت: در این شرایط حداکثر ادارات دولتی و خصوصی می‌توانند با دو سوم از نیروها و یک سوم مابقی بصورت چرخشی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی همچنین  در مورد وضعیت حضور کارکنان دستگاههای اضطراری، امدادی و  خدماتی نیز عنوان کرد: به دلیل ضرورت فوری ادامه خدمات، این واحدها طبیعتا در شرایط زرد باید به صورت صد درصد به استمرار خدمت بپردازند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهرتهران در ادامه در مورد مشاغل سطح دو و سه نیز گفت: این گروه از مشاغل در این شرایط با محدودیتی روبرو نخواهند بود.

 زالی روند فعالیت‌های مشاغل سطح چهار را در شرایط زرد کرونایی تشریح کرد و ادامه داد: این مشاغل عمدتا شامل شهربازی‌ها، باغ وحش، پارک و بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی پربرخورد هستند که این مراکز نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

در چه صورت وضعیت تهران نارنجی می شود؟

 

زالی با اشاره به این که محدودیت‌ها و رنگ بندی شهرها بر اساس تعداد افراد مبتلا به کرونا در بخش‌های بالینی اختصاص یافته مشخص می‌شود تاکید کرد: در شرایط فعلی اگر چنانچه بیش از ۴  نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر با تست مثبت کرونا یا علائم بالینی  در بخش‌های درمانی بستری شوند شرایط زرد تلقی می‌شود و چنانچه به عدد ۶ برسد شرایط شیوع بیماری به نارنجی تبدیل خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محدودیت های کرونایی محدودیت های کرونایی تهران فعالیت اصناف و ادارات فعالیت اصناف و ادارات تهران وضعیت زرد تهران محدودیت های کرونایی در شرایط زرد محدودیت های کرونایی تهران در وضعیت زرد سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بانک مسکن فعالیت درخشانی را در اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی داشته و این روند باید ادامه داشته باشد.   وی ادامه داد: باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رسالت مشترک دو سازمان خانه دار کردن آحاد مختلف مردم است و امید می‌رود با عزم و حمایت بیش از بیش مدیران  دو مجموعه شاهد پویایی بیشتر فعالیت در عرصه ساختمان باشیم .   عطائی افزود: یکی از اقداماتی که در حوزه مسکن باید مدنظر قرار داد ایجاد تعادل پویا بین عرضه و تقاضای مسکن است که یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در بازار مسکن می‌باشد.

دیگر خبرها

  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است