Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید فاضلی، سرمربی نساجی مازندران از حریف تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر به عنوان پدیده این رقابت‌ها یاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فردا با پدیده لیگ یعنی صنعت نفت بازی داریم. به مجموعه این تیم بابت نتایجی که کسب کرده‌اند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همواره موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  « صحبت کردن درباره تیم خودمان کافی است و باید با تلاش خود، نگرانی هواداران را به حالی خوب تبدیل کنیم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: مقصر هر آنچه برای نساجی از لحاظ امتیازی و رتبه در جدول رخ داده، من هستم و اشتباهات داوری. اشتباهاتی که نه بر اساس گفته‌های کارشناسان در رسانه‌ها، بلکه بر اساس عذرخواهی کمیته داوران از تیم نساجی بوده است. حداقل 6 امتیاز را از دست دادیم و اکنون باید با 14 امتیاز برای سهمیه آسیایی می‌جنگیدیم. همه این را می‌دانند.   سرمربی نساجی مازندران با تمجید از شاگردانش تصریح کرد: بازیکنان نساجی از شریف‌ترین‌های صنف خود هستند. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و از آنها می‌خواهم پشت این بچه‌ها باشند. بازیکنان با دل و جان می‌جنگند و ما موقعیت‌هایی ایجاد می‌کنیم. در ضربات آخر مشکل داشتیم، اما بازیکنان به حمایت هواداران نیاز دارند و امیدوارم از این بازیکنان حمایت کنند. به این سربازان نساجی کمک کنید تا با روحیه مقابل حریفان حاضر شوند.   فاضلی در مورد غایبان تیمش برای دیدار با صنعت نفت بیان کرد: چهار بازیکن در هفته‌های اخیر از تیم ما جدا شدند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. دو بازیکن نساجی هم مبتلا به کرونا شدند اما سایر نفرات به لطف خدا سالم و سر حال، آماده بازی هستند.   انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز ذوب آهن و نساجی مازندران

لیگ برتر ایران (ذوب آهن - نساجی مازندران) ساعت ۱۸:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749620

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم