Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@13:25:52 GMT

گیلانغرب میزبان پیکر سه شهید گمنام

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۷۳۹۸

گیلانغرب میزبان پیکر سه شهید گمنام

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناصر باباخانی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در ایام شهادت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که در شهرستان کرمانشاه و گیلانغرب تدفین خواهند شد.

او در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت : تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده از جمله وداع‌های محدود مردمی، حمل خودرویی پیکر‌های مطهر در شهر‌های مذکور با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: پیکر‌های مطهر سه شهید گمنام که ۲۳، ۲۰ و ۲۷ ساله هستند در عملیات‌های رمضان (شرق بصره)، کربلای ۵ (شلمچه) و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ (زبیدات) به شهادت رسیدند و در تاریخ‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۵ دی در ستاد انتظامی استان، آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه گیلانغرب و گروه ۶۲ مومنون نزسا به خاک سپرده خواهند شد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: مراسم عمومی تشییع در سطح استان برگزار نخواهد شد و مردم استان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برنامه‌ها را پیگیری و مشاهده کنند و میثاق نامه‌ها و دلنوشته‌های خود را در فضای مجازی منتشر کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی حفظ آثار حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران