Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید حاج احمد کاظمی در سخنانی با بیان اینکه ما برای جای دیگری هستیم؛‌ تاکید می‌کند: شهدا جلوی ما قرار دارند، کاری نکنیم آنها رویشان را از ما برگردانند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، 19 دی‌ماه 1399 پانزدهمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج احمد کاظمی است. فرمانده شجاعی که در میدان نبرد حق علیه باطل در 8 سال دفاع مقدس خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید والامقام که مدتی فرماندهی نیروی هوایی سپاه را نیز در کارنامه درخشان خود دارد؛‌ در سال‌های دفاع مقدس به دلیل نبوغ ذاتی، ابتکارات بسیار زیبایی در عملیات‌ها انجام داده‌ است.

چرا شهید احمد کاظمی ناجی دفاع مقدس چه بود؟+فیلمشاخصه‌های بارز شهید کاظمی از زبان شهید سلیمانی/ احمد واقعاً خلاصه‌ای از شخصیت امام خمینی(ره) بودصمیمی ترین رفیق سردار قاسم سلیمانی چه کسی بود؟+فیلم

فیلم زیر بخشی از سخنان شهید حاج احمد کاظمی است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

 

شهید احمد کاظمی در 19 دی سال 1384 در سانحه هوایی سقوط هواپیمای داسو فالکن 20 در نزدیکی ارومیه به درجه رفیع شهادت رسید. پیکر مطهر ایشان بنا به وصیت این شهید در جوار حسین خرازی، در گلستان شهدا در تخت فولاد اصفهان دفن شد. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید دفاع مقدس شهید دفاع مقدس حاج احمد کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی

دریافت 9 MB کد خبر 6090108

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا