Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشکاران ملی پوش و صاحب نام شمشیربازی، تکواندو، کاراته و دیگر رشته‌های ورزشی در اسلامشهر به یاد دو هزار و ۸۰۰ شهید این شهر، ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

یکی از ورزشکاران اسلامشهری ملی پوش کاراته کشورمان در حاشیه این مراسم، به خبرنگار مهر گفت: با این همدلی و مواسات سعی داریم، امید را در دل کسانی که امید خود را از دست داده‌اند، زنده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد گنج زاده افزود: با این اقدام به خانواده‌های کم برخوردار اعلام کردیم، که به فکر آنها هستیم.

علی پاکدامن، ملی پوش شمشیربازی دیگری در این خصوص گفت: همه با هم و دست در دست هم کمک می‌کنیم، تا کسی محتاج دارو و مواد غذایی نباشد.

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته نیز در این خصوص گفت: مردم اسلامشهر در این مدت نشان دادند، که در سختی‌ها شانه به شانه نیازمندان حرکت و به آنها کمک می‌کنند، من هم مانند دیگر مردم وظیفه خود می دانم، تا در حد توان در این همدلی‌ها سهیم باشند.

کد خبر 5118070

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلامشهر شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مواسات ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

10 میلیون عدد "وارفارین" ایرانی به‌زودی وارد بازار می‌شود

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پبام/

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد