Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: مجموعه خیریه آبشار عاطفه ها یکی از مجموعه های موفق در بین مجموعه های مردم نهاد در کمک به مردم نیازمند در دوران کرونا بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید حمید موسوی» شامگاه شنبه (۲۰ دی) در مراسم اولین جشنواره فیلم کوتاه بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها که در محل کانون و کتابخانه قلم برگزار شد؛ با بیان اینکه کشور ما در حوزه اجتماعی و فرهنگی درگیر مشکلات ناشی از ویروس کرونا و تبعات آن شده است؛ گفت: امروز دنیا در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی درگیر تغییر و تحولات و مقابله با این بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: کشور ما با وجود جنگ اقتصادی و تحریم های استکبار و کشورهای معاند توانسته با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم کند و خدا را شکر با وجود عملکرد کشور ما در حوزه مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه در آمریکا و دیگر کشورهای پیشرفته جهان آمار فوتی های ناشی از کرونا رو به افزایش است در حالی که کشور ما به همت مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و همت کادر درمان در شرایط خوبی قرار دارد؛ گفت: اوایل اذر ماه در خراسان رضوی در پیک سختی از شیوع کرونا قرار داشتیم اما شرایط ما به گونه ای است که 18شهرستان استان در وضعیت آبی و 15 شهرستان در وضعیت زرد هستند و توانستیم موج بیماری را کنترل کنیم که البته کمک های مردمی نقش موثری در این راستا داشتند.

 

موسوی به نقش مردم در کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و افزود:‌ تصمیمات توسط دولت اتخاذ می شود ولی اجرای آن دست مردم است. دولت به تنهایی و بدون کمک مردم نخواهد توانست این بیماری را کنترل کند. با عدم رعایت پروتکل های اجتماعی ممکن است دچار موج های دیگری شویم و اقشار اسیب پذیر در این بین زندگیشان سخت خواهد شد لذا نیازمند کمک خیرین بیشتری هستیم.

 

وی با اشاره به نقش مهم خیرین در دوران کرونا به افراد نیازمند؛ بیان کرد:  مجموعه خیریه آبشار عاطفه ها یکی از مجموعه های موفق در بین مجموعه های مردم نهاد در این حوزه بوده است

 

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هر چه آثار اجتماعی و فرهنگی ناشی از کرونا را کاهش دهیم به خوبی از پس مشکلات آن برخواهیم آمد چرا که با شیوع کرونا سبک زندگی تغییر پیدا کرده است و اثار فرهنگی منفی هم به دنبال دارد.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: خیریه آبشار عاطفه ها استانداری خراسان رضوی مستند اجتماعی و فرهنگی آبشار عاطفه ها کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دهستان بیاض شهرستان انار در استان کرمان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور عصر امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع در دهستان بیاض از توابع شهرستان انار استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این مراسم با بیان اینکه امروز با کمک خیرین بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: باید از افرادی که برای ارتقای کیفیت بهداشت در کشور تلاش می‌کنند سپاسگزاری کرد.

وی با اشاره به درخواست مردم و مسئولان این شهرستان، گفت: مردم درخواست دارند وزارت بهداشت و درمان در ادامه کار از این درمانگاه حمایت کند تا وقفه‌ای در کار آن ایجاد نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات استان کرمان است، افزود: خوشبختانه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دولت تامین آب شرب و پس از آن تامین آب کشاورزی و صنعت است، گفت: در حال حاضر نیز در مناطق مختلف کشور اقدامات مفید و موثری در حال انجام است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر