Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه  سی‌ای‌اس یکی از بزرگ ترین رویدادهای نمایشگاهی فناوری در حدود نیم قرن همواره به صورت حضوری در آمریکا برگزار شده است اما در سال ۲۰۲۱ به صورت کاملاً آنلاین و مجازی برپا می شود.

قرار است این نمایشگاه دیجیتالی از روز دوشنبه ۱۱ ژانویه تا روز پنج شنبه ۱۴ ژانویه (۲۲ تا ۲۵ دی) برگزار شود بنابراین بر اساس تجربیات سال‌های گذشته انتظار می‌رود غلب رونمایی‌ها و معرفی محصولات جدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه یعنی ۱۰ و ۱۱ ژانویه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سال ۲۰۲۱ میلادی انتظار می‌رود این نمایشگاه در حدود ۱۹۵۰ شرکت کننده داشته باشد و اغلب غول‌های فناوری در این نمایشگاه حضور دارند. بنابر این انتظار می‌رود شرکت‌هایی مانند Asus، Lenovo، Hisense، LG، Microsoft، Nvidia، Panasonic، Philips، Samsung، Sony و بسیاری دیگر، محصولات جدید خود را رونمایی کنند. به طور خاص انتظار می‌رود سامسونگ از سری Galaxy S۲۱ به عنوان پرچمدار جدید گوشی‌های خود در یک رخداد جعبه‌گشایی در آخرین روز از CES رونمایی کند.
با وجود این طبق روال گذشته از سال ۱۹۹۲ میلادی تا کنون، می‌توان انتظار داشت که شرکت اپل امسال نیز در این نمایشگاه حاضر نشود.
رخدادهای آنلاین و مجازی کوچک و بزرگی که در سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل پاندمی برگزار شد، نشان می‌دهد که جهان برای انتقال موفقیت‌آمیز به فعالیت‌های راه دور آماده است، با وجود این انتظار نمی‌رود برگزاری آنلاین نمایشگاه CES به یک رویه دائمی تبدیل شود.

در واقع انجمن فناوری مصرف کننده که برگزارکننده نمایشگاه CES است، اعلام کرده که سال آینده، این نمایشگاه را به صورت فیزیکی و حضوری برگزار می کند.
نمایشگاه Consumer Electronics Show  یا CES که بزرگ ترین نمایشگاه فناوری‌های مصرفی جهان است از سال ۱۹۶۷ میلادی تا کنون هر سال در ماه ژانویه در لاس وگاس آمریکا به صورت حضوری و فیزیکی برگزار شده است.
در این نمایشگاه هرنوع فناوری جدید مورد استفاده مصرف کنندگان از یخچال و فریزر گرفته تا هدست‌های واقعیت مجازی در معرض نمایش گذاشته می‌شود و غول‌های فناوری مانند گوگل، سامسونگ، ال جی، سونی و دل جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود را رونمایی می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پرسش از خبر اپل برگزیدگان علم پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پرسش از خبر اپل ویروس کرونا پرسش از خبر اپل برگزیدگان علم اخبار کنکور انتظار می رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار وح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی دو عنصر علم و فناوری و روحیه معنوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی وعده صادق و توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های اصیل امام راحل است، مطرح کرد: در طول این مسیر نقش حوزه علمی و دانشی بسیار مهم بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: برای تحقق این هدف نیازمند پیگیری و مطالبه‌گری هستیم.

وی اضافه کرد: با یک فکر و بررسی اساسی باید به یک برنامه دقیق برسیم که چگونه می‌توان روح تمدنی انقلاب اسلامی را در مباحث علمی مختلف جاری کنیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اگرچه این یک موضوع پیچیده است، ولی باید گام به گام به سمت آن برویم، خاطرنشان کرد: با این منطق باید در عرصه بین المللی کردن دانشگاه‌های کشور نیز اقداماتی انجام می‌شد.

نقش مهم علم و فناوری در معادلات امروز دنیا

در ابتدای این دیدار، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با اشاره به جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی داشت. یکی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده فناوری.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و افزود: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت. بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود. غرب از این محصول علم برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد، اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

دهقان با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی اظهار کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

کد خبر 6093154

دیگر خبرها

  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود