Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طول جاده قاضی خان - بدره ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن در محدوده شهرستان سیروان تکمیل شده است.

وی یادآور شد: هفت کیلومتر باقیمانده این پروژه در شهرستان بدره است که سه کیلومتر آن آسفالت شده و چهار کیلومتر نیز آماده آسفالت است.

فرماندار بدره افزود: عملیات آسفالت چهار کیلومتر باقیمانده این پروژه در صورت مساعد شدن آب و هوا بزودی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی تاکید کرد: این پروژه به دلیل پستی و بلندی های شدید و همچنین وجود رودخانه ها و ارتفاعات کوهستانی یکی از پرهزینه ترین پروژه‌های راهسازی استان محسوب می شود.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از این پروژه عظیم می تواند علاوه بر خارج شدن سیروان از بن بست و اتصال آن به بدره، مسیر شهرستان های چرداول و سیروان به بدره، دره شهر و آبدانان را نیز بیش از ۷۰ کیلومتر کاهش دهد.

فرماندار بدره مهم ترین مشکل این پروژه در طول سال های اخیر را کمبود اعتبار عنوان کرد و گفت: امسال از منابع مختلف برای تکمیل این پروژه حدود ۱۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، جاده سیروان به بدره (قاضی خان -بدره) یکی از پروژه‌های ارتباطی استان ایلام است که حدود ۱۵ سال پیش کلنگ آن به زمین زده شد.

بهره برداری از این پروژه مهم و عظیم می‌تواند استان ایلام را از ناحیه شرق که در بن بست کامل قرار گرفته است از وضعیت فعلی خارج و استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان و در آینده‌ نزدیک نیز بزرگراه‌ های کربلای معلی و نجف اشرف را به هم متصل و باعث توسعه همه جانبه استان شود.

شهرستان بدره در ۸۵ کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام بدره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام بدره استانداری ایلام ایلام بدره اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان

دریافت 28 MB کد خبر 6097861

دیگر خبرها

  • ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل