Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بنا به گفته منابع پلیس آمریکا در دو حادثه تیراندازی در لس‌آنجلس و شیکاگو بیش از 14 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که دست‌کم 6 نفر جان خود را از دست دادند.

در دو حادثه تیراندازی در شرق «لس آنجلس» و شیکاگو بیش از 14 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و دست‌کم 6 نفر جان خود را از دست دادند.

بنا بر گزارش شبکه آمریکایی «ای بی سی 7 شیکاگو»، پلیس شیکاگو اعلام کرد که در چندین حادثه تیراندازی روز گذشته (شنبه) در مناطق مختلف ایالت ایلینوی از جمله شیکاگو و اوانستون دست‌کم هفت نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که از آن میان پنج نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اوانستون گزارش کرد که یک دانشجوی ۳۰ ساله در میان قربانیان حادثه تیراندازی روز شنبه بود و یک زن دیگر نیز که در رستورانی در شهر اوانستون گروگان گرفته شده بود، بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

پلیس شیکاگو اعلام کرده است که مظنون این حادثه یک جوان ۳۲ ساله به نام «جیسون نایتینگل» بوده است که در جریان درگیری با نیروهای پلیس کشته شد.

دی یک حادثه تیراندازی دیگر منطقه «بویل هایتس» لس‌آنجلس، یک فرد مسلح به دست‌کم هفت نفر تیراندازی کرد و از صحنه حادثه گریخت.

در پی وقوع این حادثه، یک نفر جان خود را از دست داد و 6 نفر دیگر زخمی شدند که دو نفر از آنها به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند.

هنوز انگیزه افراد مسلح در دو حادثه تیراندازی نامشخص است و عامل مسلح حادثه تیراندازی لس آنجلس هنوز دستگیر نشده است و پلیس در حال تحقیقات درباره این حادثه می‌باشد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره آمریکا حاضر نشده است قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور وضع کند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نفر جان خود را از دست حادثه تیراندازی اصابت گلوله لس آنجلس دست کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند