Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی ، از وقف ۲ باب مغازه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان اسد آباد خبر داد و گفت: این وقف در راستای کمک به فقرا و نیازمندان انجام شد.

«خسرو محمدی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه کمک به نیازمندان در نیات خیرین مدنظر قرار دارد،گفت: سوق دادن نیات واقفین به سمت نیازهای روز جامعه موضوع مهمی است که خیران و واقفان خیر اندیش باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: انتقال آموزه های اسلامی در مراکز حوزوی و همچنین انتقال و آموزش مباحث علمی در دانشگاه ها قطعا می تواند اثرات و برکات بیشتری برای جامعه داشته باشد و بسیار تاثیرگذارتر است و ضرورت دارد در حوزه هایی که نیات واقفین دست مسئولان این حوزه را باز گذاشته به سمت آموزش هدایت شود.

 

وی با بیان اینکه اوقاف همیشه با مردم بوده،گفت: نعمات وقف همیشه به سمت مردم رفته و سرمایه آن نیز توسط مردم تامین شده است و جدا کردن آن از مردم یک نقطه ضعف محسوب می شود که باید از این امر پرهیز شود.

 

وی افزود: انشالله واقفان خیر اندیش با وقف در نیات جدید باقیات و صالحات خود را دو چندان کنند زیرا نیات جدید  می تواند بستر مناسبی را برای تحقق عدالت اجتماعی  فراهم کند.

 

محمدی بیان کرد: آنچه که در حوزه وقف مهم و ضروری است اهمیت و ویژگی این سنت حسنه است، زیرا که وقف عملی باقی است و به‌عنوان صدقه جاریه، ماندگار و جاودانه می‌ماند.

 

وی با اشاره به اینکه قدیمی‌ترین موقوفات استان به زمان صفوی باز می‌گردد ادامه داد: بیشترین تعداد موقوفات استان همدان در زمان قاجار و صفوی به ثبت رسیده است در حالی که گستردگی و وسعت موقوفات استان در عصر حاضر نسبت به گذشته بیشتر است.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دو باب مغازه شهرستان اسد آباد وقف جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند