Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:04:39 GMT

مجموع‌شعر «تنها برف می‌تواند» چاپ دومی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۱۱۵۱

مجموع‌شعر «تنها برف می‌تواند» چاپ دومی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه‌شعر «تنها برف می‌تواند» سروده رویا روزبهانی به‌تازگی توسط انتشارات فصل پنجم به چاپ دوم رسیده است. چاپ اول این‌کتاب آبان‌ماه سال گذشته عرضه شده بود.

این‌کتاب اولین‌مجموعه‌شعری است که از روزبهانی منتشر می‌شود و زمینه اصلی اشعارش، تنهایی ابدی و ازلی انسان است. شاعر این‌شعرها تلاش کرده برای عمومی‌کردن تجربیات شخصی‌اش، دست به سرایش اشعار پیش‌رو به‌ویژه اشعار اجتماعی آن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن‌مایه برخی از اشعار این‌کتاب، جریان سیالی است که داستان‌ها و اسطوره‌های کهن  و همچنین اتفاقات دوران معاصر را در برمی‌گیرد.

«تنها برف می‌تواند» ۴۵ شعر را شامل می‌شود و در اکثر شعرهایش، راوی اول شخصی است که به لایه زیرین اتفاقات روزمره، حضور پررنگ و معنادار اشیا و ... می‌پردازد. پایان‌بندی‌های غیرمنتظره و استفاده از فرم‌های اجرایی متفاوت از دیگر ویژگی‌های اشعار این‌کتاب هستند.

چاپ دوم این‌کتاب با ۶۲ صفحه، شمارگان ۳۰۰ نسخه و قیمت ۱۸ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5118369 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: چاپ دوم تجدید چاپ انتشارات فصل پنجم مجموعه شعر ادبیات ایران شعر قاسم سلیمانی معرفی کتاب نمایشگاه مجازی کتاب نقد کتاب رادیو گفتگو ترجمه تازه های نشر انتشارات سروش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اولین سالگرد شهادت حاج قاسم دفاع مقدس انتشارات علمی و فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران ابو مهدی المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران، اظهار کرد: در هفته گذشته مجموع ۱۵۹۴۹ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۱۱۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۰۸۳۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی بیان کرد: در این مدت ۵۲۹۱۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۳۶۶۳ مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۱۸۶ مورد حوادث ترافیکی و ۱۳۷۶۳ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است. اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)