Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان طبرق صحت گزارش‌ها مبنی بر اینکه وی فرستاده شخصی را به آنکارا اعزام کرده باشد، تکذیب کرد و گفت: از ترکیه دستور نمیگیریم.

 به نقل از روسیا الیوم، عقیله صالح، رئیس پارلمان لیبی در طبرق در بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مسئولان ترکیه‌ای در این خصوص گفت: ما گدایی نمی‌کنیم و دستورات را از ترکیه یا دیگر کشورها دریافت نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما به خاطر امنیت و ثبات لیبی تلاش می‌کنیم و چیزی نداریم که آن را مخفی کنیم، مردم در اقدامات ما کاملاً مشارکت داشته و آنها را پیگیری می‌کنند. منفعت مردم لیبی فراتر از هر امر دیگری است و امنیت و ثبات لیبی هدفی برای ما است که از آن کنار نخواهیم کشید.

عقیله صالح در پایان گفت: ما در تماس با کشورهای تاثیرگذار بر پرونده بحران لیبی به منظور تحقق امنیت و ثبات در کشور تردیدی به خود راه نمی‌دهیم اما این امر نباید به ضرر لیبیایی‌ها و نقض حاکمیت ملی باشد.

پیشتر مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه گفت که نماینده ویژه رئیس پارلمان طبرق به ترکیه سفر کرده است. پیش از آن، عقیله صالح تصمیم داشت معاون خود را به ترکیه بفرستد، اما این سفر انجام نشد.

همچنین بکر آتاجان، عضو حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه گفت که صالح دو فرستاده را به ترکیه برای "دریافت دستورات" درمورد مرحله آتی حل و فصل بحران در لیبی اعزام کرده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام

دریافت 5 MB کد خبر 6095712

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت