Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایرانشهر گفت: فقیه مجاهد علامه مصباح یزدی عالم بصیر و صریح در دفاع از حریم ولایت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر با اشاره به این که این بزرگواران در تولید علم و تربیت شاگردان خادم بودند افزود: یکی از راه‌های تشخیص خادمان به اسلام ملت و نظام جمهوری اسلامی این است که نگاه کنیم دشمن چه چیزی یا ارزش‌ها و یا چه شخصی رو مورد تهاجم قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان ایرانشهر با بیان این که گاهی دشمن با ابزار رسانه، مفاهیم ارزشی را ضد ارزش و خادمان اسلام را ظالم معرفی می‌کنند گفت: علامه مصباح شخصیت کم‌نظیری در ولایتمداری داشته است و در عرصه علمی فیلسوف و مفسر قرآن بود و برای علوم انسانی تلاش‌ها و زحمات فراوانی کشیدند.


وی بیان کرد: علامه مصباح یزدی بیش از 150 جلد کتاب در زمینه‌های مختلف اسلامی از جمله تفسیر قرآن کریم، مفاهیم کلام، اخلاق و اندیشه سیاسی نوشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین بزمانی اظهار داشت: فقیه مجاهد علامه مصباح یزدی عالم بصیر و صریح در دفاع از حریم ولایت بود.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: نقش عالمان مشخص کننده، مسیر ملت است چرا که راه بصیرت و ولایت‌پذیری را بر مردم روشن می‌کند.

وی در ادامه گفت: آیت‌الله مصباح یزدی، در رابطه با ولایت پذیری، حجت را برای ما تمام کرد و وظیفه ولایت پذیری را باید مورد توجه قرار دهیم، چرا که حجت در روز قیامت، میزان عمل است.

در ادامه این حجت الاسلام والمسلمین بزمانی درباره شهید فخری زاده گفت: این شهید بزرگوار تمامی زندگی خود را با ایمان و اخلاص برای اعتلای جامعه اسلامی و پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران  صرف کرد.
وی در پایان اظهار کرد: وظیفه علما و فرهیختگان کشور است تا مرام و اهداف مقدس علامه مصباح و شهید فخری‌زاده ها را بهتر از گذشته بررسی و مطالعه کنند و برای ادامه راه آنها که خدمت به کشور و نظام بود ادامه دهند.
لازم به ذکر است مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم علامه شیخ محمد تقی مصباح یزدی و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده همراه با قرائت قرآن، مداحی و روضه با رعایت دستورالمعل‌های بهداشتی برگزار شد

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولایت پذیری آیت الله مصباح یزدی فرهیختگان علامه مصباح یزدی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین طی سخنانی ضمن تقدیر از اجرای طرح «نور» توسط نیروی انتظامی گفت: باید در مبارزه با بی حجابی استمرار داشت.

وی افزود: دستگاه‌ها و آحاد مردم باید از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور حمایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: از مردم مؤمن و انقلابی ورامین دعوت می‌کنم، در مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) در روز شنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) شرکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تبیین آثار دفاع مشروع ایران در حمله به پایگاه نظامی صهیونیست‌ها گفت: این دفاع مشروع موجی از امید و اقتدار را برای ایران در نگاه سایر ملت‌ها رقم زده است.

خطیب جمعه ورامین با تجلیل از مقاومت فلسطین و فراگیری دفاع از مردم فلسطین در سراسر دنیا گفت: قطعاً فلسطین در نهایت پیروز خواهد بود.

وی سپس ضمن تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و یادآوری رسالت معلم در پرورش دانش آموزان گفت: تربیت و آموزش صحیح معلم دانش آموزان را در برابر فتنه‌ها و شبهات بیمه می‌کند.

قدوسی نژاد در سپس با اشاره به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم می‌بایست، در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کنند.

وی از مردم خواست، درباره قیمت خانه و پول پیش و اجاره خانه رعایت حال یکدیگر را داشته باشند، دولت و مسئولان جهت مدیریت این وضع و جلوگیری از سو استفاده ها اقدام لازم را داشته باشند.

کد خبر 6095615

دیگر خبرها

  • دفاع علم الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • دفاع علم‌الهدی از برخورد با بی حجابی با استناد به شاهنامه
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)