Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازدید امروز رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون هاکی، ۲۷۵ میلیون تومان به این فدراسیون کمک شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا صالحی امیریرئیس کمیته ملی المپیک به همراه اعضای هیات اجرایی باریدی از فدراسیون هاکی داشتند. بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی در ابتدا گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های فدراسیون ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست، اظهار داشت: اگر حمایت مالی شود ۶ ماه آینده، کمپ تیم‌های ملی را افتتاح خواهیم کرد. از کنفدراسیون آسیا تجهیزات و اقلامی وارد ایران شده است. ما حدود هزار عدد چوب رایگان، ۱۵۰۰ عدد توپ و ... وارد کرده‌ایم. ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار برای خرید تجهیزات نیاز داریم.

چنارانی نایب‌رئیس فدراسیون هاکی با اشاره به زمین مورد نیاز برای توسعه این ورزش، گفت: ما معتقدیم که هاکی متعلق به ایران است نه پاکستان. سرمایه گذاران خوبی در فدراسیون گرد هم آماده اند. یک زمین‌ در آزادی و انقلاب درخواست کردیم در شرایطی که یک سرمایه گذار آماده ساخت این مجموعه با ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است، نیازمند حمایت برای دریافت این موارد هستیم. با این کار، ما راهمان برای رسیدن به مدال در المپیک هموار می‌شود.

چنارانی گفت: معاف از مالیات برای فدراسیون‌ها موضوعی است که می‌توان روی آن کار کرد. براساس اعلام کمیته ملی المپیک، ۱۱ هزار دلار معادل ۲۷۵ میلیون تومان به این فدراسیون هاکی کمک خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۶ ورزشکار را جهت رسیدگی به سه پرونده فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی روز دوشنبه جهت رسیدگی به سه پرونده تشکیل خواهد شد و افراد زیر احضار شده‌اند:

پرورش اندام: سالار مددی، مهدی جابری
مچ اندازی: مسعود بخشی
فیتنس وابا (WABBA): ساسان رشیدی، رامین ارشادی و علی فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است