Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:58:48 GMT

ارتش بنا، هر روز آماده تر از دیروز(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۹۶۲۸

شاگردان محمد بنا در شرایطی که با لباس های جدید شبیه به نیروهای ارتشی شده اند، تمرینات سختی را پشت سر می گذارند.

به گزارش "ورزش سه"، اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی یکی پس از دیگری این روزها در خانه کشتی به شکل قرنطینه در حال برگزاری است. فرنگی کاران که کسب سهمیه های باقی مانده المپیک، مسابقات قهرمانی آسیا و در نهایت موفقیت در المپیک توکیو را نشانه گرفته اند، این روزها تمرینات سختی را زیر نظر محمد بنا سپری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون کشتی معضلی که سال ها در تصاویر توی ذوق می زد را برطرف کرده و فرنگی کاران این روزها با لباس های یکدست در تمرینات حاضر می شوند.


بنا و دستیارانش هم با سخت گیری روی تمرینات نظارت دارند و همین باعث می شود فرنگی کارانی که به دنبال تصاحب دوبنده تیم ملی هستند و این روزها لباس هایی شبیه به لباس ارتشی بر تن دارند، هر روز آماده تر از دیروز روی تشک حاضر شوند.
عکس ها: سایت فدراسیون کشتی

 

 

 

 

 

فرنگی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در دیدار پایانی وزن ۱۳۰ کیلوگرم این پیکارها، محمدسروش رنجبر فرنگی کار ملی پوش همدان، رازمیک کوردیان از ارمنستان را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در این وزن، آلبرت واردانیان از ارمنستان و مهرداد کولیوند از ایران مشترک سوم شدند.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی ۶ و ۷ اردیبهشت با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او