Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون هاکی قول کمک ۱۱ هزار دلاری به این فدراسیون را داد. خبرگزاری میزان - سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک به همراه برخی از اعضای هیئت اجرایی از فدراسیون هاکی دیدار کرد.

بهرام قدیمی، رییس فدراسیون دوومیدانی هاکی در ابتدا گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌ها ارائه کرد و گفت: اگر حمایت مالی شویم تا ۶ ماه آینده کمپ تیم ملی را افتتاح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این از کنفدراسیون آسیا تجهیزاتی را وارد ایران کردیم و برای سایر تجهیزات به کمک شما نیاز داریم، چون انبارهایمان از این نظر خالی است و در این راستا به ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار احتیاج داریم.

چنارانی، نایب رییس زنان فدراسیون هم خواستار کمک مالی کمیته ملی المپیک شد و گفت: پتانسیل هاکی نگاه کوچکی از سمت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می‌خواهد. از طرف دیگر زمین یکی از نیازمندی‌های ماست. سرمایه گذاران خوبی در فدراسیون گرد هم آماده‌اند و یک زمین در آزادی و انقلاب درخواست کرده‌ایم که یک سرمایه گذار آماده ساخت این مجموعه با ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است، بنابراین نیازمند حمایت شما برای دریافت این موارد هستیم تا با این کار راهمان برای رسیدن به مدال در المپیک هموار شود.   صالحی امیری در پایان این جلسه در مورد درخواست مالی هاکی گفت: از ۲۲ هزار دلاری که شما نیاز دارید، ۱۱ هزار دلار، معادل ۲۷۵ میلیون تومان به فدراسیون هاکی کمک می‌کنیم. ۵۰ درصد را ما می‌دهیم و ۵۰ درصد دیگر را وزارت ورزش بدهد. در مورد زمین‌ها هم امروز بعد از ظهر با آقای کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز صحبت می‌کنم. بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: افزایش بودجه ما ۳۰ درصد بود، اما درخواست فدراسیون‌ها زیاد است/ دولت یک میلیون دلار داده تا ارز تهیه کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون هاکی کمیته ملی المپیک صالحی امیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون هاکی کمیته ملی المپیک صالحی امیری کمیته ملی المپیک فدراسیون هاکی صالحی امیری فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد