Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرید بهرامی گفت: متولیان و مجریان درس تربیت بدنی باید به سمت جریان سازی بروند و تک بعدی عمل نکنند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ بهرامی در جلسه اجرای طرح ملی کوچ که  با موضوع کنترل افزایش وزن و چاقی کودکان و نوجوانان وحضورمدیرکل اموزش وپرورش استان و همچنین  سرگروهها و انجمن های ورزشی آموزش و پرورش استان برگزارشده بود با اشاره به انتظارات از حوزه تربیت بدنی در راستای فعالیت جسمی دانش آموزان،اظهارکرد: باید به ساختارها توجه کرد حوزه تربیت بدنی و سلامت به خوبی فعال بوده و موفقیتهای چشمگیری داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : متولیان و مجریان درس تربیت بدنی  باید به سمت جریان سازی بروند و تک بعدی عمل نکنند نباید فقط ملاک قهرمانی و کسب مدال باشد باید در همه جنبه های سلامت و تربیت بدنی اقدام کرد .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: سرگروهها و انجمن های ورزشی باید قوی باشند تا بازخورد آن در مدارس و در بین دانش آموزان دیده شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تربیت بدنی آموزش وپرورش وررش تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با درایت رهبر،آموزش و پرورش به مساله اول کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آئین گرامیداشت معلمان پیشکسوت در انجمن مفاخر ایران افزود: تکریم مقام و شأن معلم امروز در جامعه به گفتمان تبدیل شده است و معتقدیم معلم به عنوان معمار آینده کشور خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معلمان زیرساخت سرافرازی کشور را می‌سازند، اظهار داشت: در صورتی که جایگاه و مقام معلم در جامعه ارتقا یابد به طور یقین همه افراد جامعه که بخشی از آن دانش‌آموزان هستند به مقام بالاتری دست خواهند یافت.

صحرایی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش به درایت رهبر معظم انقلاب به عنوان مساله اول کشور تبدیل شده است و باید همه به این موضوع توجه جدی داشته باشیم.

وی از مدرسه به عنوان مکانی برای رشد و شکوفایی نسل‌های آینده‌ساز کشور اشاره کرد و گفت: در صورتی که مکان‌های تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به سمت شکوفایی و رشد حرکت کنند به طور یقین آینده دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان مملکت هم شکوفا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش بیش از ۴۴ درصد مجموعه دولت را تشکیل می‌دهد که همین موضوع باعث شده که دولت نیز نگاه مثبت به این وزارتخانه با جامعه آماری بالای معلمان، فرهنگیان و دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس داشته باشد.

وی ادامه داد: در صورتی که آموزش و پرورش به سمت فعالیت‌ها و آموزش‌های مهم خود در عرصه تعلیم و تربیت حرکت کند همه فعالیت‌ها در کشور به این سمت حرکت خواهد کرد.

صحرایی در ادامه به فعالیت‌های انجمن مفاخر اشاره کرد و گفت: انجمن مفاخر امروز از کسانی تقدیر می‌کند که مفاخر را تربیت کرده‌اند.

آموزش و پرورش نه تنها اولویت بلکه باید «اولیت» داشته باشد

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این آئین با اشاره به اینکه هیچ فخری بالاتر از معلم نیست، گفت: معلم کار پیامبران را انجام می‌دهد. معلم جهل متعلم را به علم و آگاهی تبدیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نه تنها اولویت بلکه باید «اولیت» داشته باشد، اظهار داشت: سه شرط برای تحقق این علم لازم است؛ نخست اینکه اولویت هر نظامی باید تعلیم و تربیت باشد. برخی بر می‌گویند که این وزارتخانه فقط مصرف می‌کند و هزینه می‌کند، این ناشی از درک ناصحیح است زیرا بزرگترین سرمایه و تولید سرمایه در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تصویب نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: برای نخستین بار یک وزیر آموزش و پرورش وقت گذاشت و نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرد.

کد خبر 6100826

دیگر خبرها

  • امروز با درایت رهبر،آموزش و پرورش به مساله اول کشور تبدیل شده است
  • ۱۷۰ مربی برای برگزاری دوره‌های هویت در مدارس مرکزی آموزش دیدند
  • روایتی از شوق همه‌جانبه معلم بروجنی در تربیت نسل آینده
  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • جذب ۳۰ هزار دانشجو‌معلم در سال ۱۴۰۳
  • هویت‌سازی برای آینده دانش‌آموزان در دستور آموزش و پرورش است
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم