Web Analytics Made Easy - Statcounter


محسن زنگنه ، با اشاره به بازدید ها در هفته سرکشی به حوزه انتخابه خود،گفت:در ادامه پیگیری ها در خصوص حفظ جایگاه دانشگاه تربت حیدریه ، نشست مشترکی با غلامحسین رحیمی؛ معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم برگزار شد.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس با اشاره به نشست مشترک با رییس و اعضای مجمع روحانیون تربت حیدریه مقیم قم، افزود:نشستی روز جمعه و در شب سالگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی و در محل مجمع در شهر قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاب،فضلا و اعضای مجمع ضمن ارائه برخی پیشنهادات و نظرات خود،آمادگی خود را جهت تعالی و پیشرفت همه جانبه منطقه اعلام داشتند ومقرر شد طی جلسات منظم و با تشکیل کارگروه های تخصصی، اهداف مد نظر دنبال شود.

زنگنه به ظرفیت های کم نظیر طلاب و روحانیون شهرستان های تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات اشاره کرد و خواستار همیاری ایشان در حوزه های فرهنگی، تربیتی و تشکیل گروه های جهادی در زمینه های اشتغال و کارآفرینی شد.

وی ادامه داد: در این جلسه حجج اسلام "زمانی"معاونت سیاسی حوزه علمیه قم ، "رجائی نیا"رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی، "قربانی"دبیرمجمع طلاب تربتی مقیم قم، "وحیدی" از فضلا و محققین حوزه به همراه جمعی از طلاب حضور داشتند.

رئیس کارگروه اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد:نشست تخصصی کارگروه حوزوی اصلاح ساختار بودجه در محل مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم با حضور بنده و "مهدی رجایی نیا"رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، سایر اعضای کارگروه برگزار شد.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس با اشاره به دیدارهای مردمی با مردم حوزه انتخابیه تصریح کرد: با حضور در حوزه انتخابیه ، پای درد دل مردم نشستیم؛ در دفتر ارتباطات مردمی خود در تربت حیدریه، با بیش از ده ها نفر از مردم بصورت چهره به چهره دیدار کرده و مردم مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند.

زنگنه به نشست مشترک با" نژاد علی"ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی اشاره و افزود:در جلسه ای با ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی درباره وضعیت بودجه این دانشگاه و وضعیت واحد‌های این دانشگاه در حوزه انتخابیه بحث و گفتگو شد.

وی با اشاره به بازدید از روند تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه ، تاکید کرد:به همراه "جعفر مروارید" مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرسان رضوی، فرماندار،شهردار، ریاست شورای شهر و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان از روند تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان تربت حیدریه بازدید بعمل آمد؛این بازدید به منظور تسریع و حل مشکلات موجود در روند تکمیل این پروژه صورت گرفت.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: نشست آسیب شناسی و بررسی راهکارهای اصلاح بودجه ۱۴۰۰ کشور با اعضای دفتر بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

نماینده تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس ،اظهار کرد:با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحد تولیدی که توسط جوان مبتکر شهرستان مه ولات راه اندازی شده است، از این کارگاه بازدیدی انجام شد.

زنگنه با اشاره به نشست مشترک با مسئولان قضایی شهرستان مه ولات خاطرنشان کرد:طی بازدید از مجموعه قضایی شهرستان مه‌ولات؛ نشست مشترکی با "اشرافیان" رئیس جدید دادگستری،"بدخشان" به عنوان دادستان عمومی انقلاب اسلامی شهرستان مه ولات برگزار ودر این نشست بر استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه قضایی شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت منطقه تاکید شد.

وی ادامه داد:جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات با حضور فرماندار ، امام جمعه و مدیران ادارات شهرستان مه ولات؛به منظور طرح و بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید از بقعه متبرکه "امامزاده سید محمد" شهرستان مه ولات ،خاطرنشان کرد:در ادامه بازدیدها از حوزه انتخابیه؛ نشست مشترکی با دهیاری و شورای اسلامی روستای عبدل آباد به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این روستا برگزار شد. همچنین نشستی صمیمی با جمعی از معتمدین و سرمایه گذاران شهرستان تربت حیدریه انجام شد.

نماینده مردم تربت حیدریه ،مه ولات و زاوه در مجلس به بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی شهر تربت حیدریه اشاره و تاکید کرد: از بخش های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی شهرتربت حیدریه به منظور عرض خداقوت و پاسداشت از زحمات بی وقفه و دلسوزانه پرستاران و عیادت از بیماران بازدیدی بعمل آمد.در این بازدید طی جلسه ای با مدیر و پرسنل بیمارستان از نزدیک با مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفتیم. /

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهرستان مه ولات مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه تربت حیدریه برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه