Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره شماره‌گذاری خودروهای خارجی گفت: امسال ما واردات خودرو نداشتیم که به تبع آن بخواهد خودروی خارجی شماره‌گذاری شود. تنها حدود چهار تا پنج هزار خودرو در گمرک‌های کشور بود که یا به دلیل تاخیر در ثبت سفارش یا به دلایلی دیگر در گمرک مانده بود که دولت برای این‌ها یک تصمیماتی را اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای این تصمیمات نیز بررسی‌ها انجام و مشخص شد که حدود دو هزار دستگاه بالای ۲۵۰۰ سی‌سی بود که اصلا ترخیص نشد. درصدی هم متعلق به خودروهایی مانند سانتافه و... بود که مشابه آن در کشور زیاد است. این خودروها شماره‌گذاری شد.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره اینکه آیا خودروی لوکسی نیز در میان این خودروها شماره‌گذاری شده یا خیر گفت: هیچ خودروی لوکسی شماره‌گذاری نشده است.

هادیانفر در شماره‌گذاری خودروهای آمریکایی و مواردی نظیر پورش، مازراتی و... نیز اظهار کرد: خودروهای آمریکایی را شماره‌گذاری نمی‌کنیم. پورش و مازراتی و خودروهایی نظایر آن هم پلاک نمی‌شوند.

وی درباره تصاویری که از بعضی خودروهای لوکس با پلاک ایران نیز منتشر می‌شود گفت: این‌ها هیچ‌کدام جدید نیست و مربوط به سال‌های گذشته است. اما گاهی مثلا تصویری از یک پورش منتشر می‌شود که پلاک آن شماره جدید خورده است. خب این از قبل بوده و شماره‌گذاری شده و حالا چند دست چرخیده و صاحب جدیدش پلاک جدیدی برای آن دریافت کرده است. اما این پلاک با شماره جدید به معنای جدید بودن خودرو یا تازه شماره‌گذاری شدن آن نیست.
 

کد خبر 578464 برچسب‌ها گمرک شرکت خودروسازی پورشه واردات خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گمرک شرکت خودروسازی پورشه واردات شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد، فرمودند: رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است 

2- کارنامه 4ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو 

3- صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان 

4- سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو