Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این شرکت آمریکایی پنج بار به جهت نقصان علمی و زیانی که مصرف دارو‌های آن به مردم آمریکا وارد کرده است در خود این کشور محکوم شده است. خبرگزاری میزان - سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی درجلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به مانور جریان ضدانقلاب در موضوع واکسن آمریکایی گفت: با توجه به نطق‌ها و تذکرات نمایندگان باید نکته‌ای را در رابطه با مانور رسانه‌های ضد انقلاب بر روی واکسن آمریکایی کرونا بیان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری به درستی فرمودند که نباید واکسن تولیدی این شرکت بدنام آمریکایی به کشور وارد شود. این شرکت آمریکایی پنج بار به جهت نقصان علمی و زیانی که مصرف دارو‌های آن به مردم آمریکا وارد کرده است در خود این کشور محکوم شده است.
وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر در قراردادی که برای فروش واکسن با سایر کشور‌ها می‌بندند و حتی برخی از کشور‌های منطقه نیز آن را خریداری کردند هیچ تضمینی در مورد این واکسن نمی‌دهد و عوارض احتمالی آن را نیز نمی‌پذیرد و حتی حاضر به جبران خسارت‌های احتمالی نیز نمی‌باشد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که ما در کشور هم دانش کافی و هم دانشمندان عالی‌رتبه داریم که می‌توانند واکسن‌هایی تولید کنند که از استاندارد‌های بالای جهانی برخوردار بوده و حتی امکان صادر کردن آن به کشور‌های دیگر نیز وجود دارد چرا عده‌ای می‌خواهند این واکسن مشکوک را به مردم تحمیل کنند؟. افرادی که دوستدار سلامت و جان مردم نیستند قصد دارند این واکسن را برای رسیدن به خواست سیاسی خود به کشور تحمیل کنند.   بیشتر بخوانید: بیانیه بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از تولید واکسن ایرانی کرونا انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود