Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسین قراباغی ظهر امروز در بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه پارک ولایت، افزود: پروژه‌های شهری در حوزه گردشگری از مهم‌ترین مباحثی است که بازدید و بررسی از آنها در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به زمان بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۰ که در پیش رو داریم، لازم است گزارش کار پروژه‌های شهری مورد بررسی قرار گرفته و موارد مورد نیاز برای سال آینده مد نظر قرار گیرد تا بودجه واقع‌بینانه تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان  تاکید کرد: انتظار می‌رود پروژه پارک ولایت همانند پروژه اکباتان زیرساخت‌های آن از جمله جاده دسترسی آماده شود تا بتوانیم هرچه سریعتر در راستای جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به طبیعت بکر و زیبای منطقه پارک ولایت، حفظ فضای طبیعی و توسعه فضای در اولویت کاری قررا گرفته است.

قراباغی احداث پارک هایی همچون پارک اکباتان و ولایت را در افزایش سرانه‌های فضای سبز شهر بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: احداث این مکان‌های تفریحی فضای انتخاب تفرجگاه‌ها را برای مردم افزایش می‌دهد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: مدیریت شهری باید تلاش کند برای سال آینده بخشی از این پروژه پارک ولایت را به بهره‌برداری برساند

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز در این بازدید با بیان اینکه ایجاد مسیر جاده دسترسی پارک ولایت در دستور کار قرار گرفته است افزود: در این راستا تعریف مسیر با بسته‌های تشویقی برای باغداران و مالکان این جاده مد نظر قرار گرفته تا ابتدا بتوانیم مسیر دسترسی را ایجاد کنیم.

مسعود دهبانی با اشاره به بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان، یادآور شد: حدود ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: حفظ فضای سبز و منابع طبیعی از مهمترین مسائلی است که در این راستا در کاشت فضای سبز پروژه، از گونه های کم‌آب‌بر استفاده شده است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت اقتصاد همدان سرمایه گذاری پروژه پارک ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد

سرهنگ حسن ابوالحسینی رئیس پلیس فتای استان یزد اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری در کانال تلگرامی اکسیر فارابی و کلاهبرداری از آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا یزد قرار گرفت. 

وی افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان داشتند درشبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری اکسیر فارابی فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتماد جمعآ مبلغ ۱۵ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم. 

ابوالحسینی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن یکی از استان‌های غرب کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان یزد منتقل شد. 

وی بیان داشت: متهم پس از دستگیری به کلاهبرداری ازحساب ۲۰ نفر از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد. 

رئیس پلیس فتا استان یزد توصیه کرد: هنگام سرمایه‌گذاری توجه کنید که شما نباید به افراد حقیقی اعتماد کنید. یک شرکت سرمایه‌گذاری باید توسط نهاد‌های نظارتی، تایید شده باشد تا امکان اعتماد به آن وجود داشته باشد و به هیچ عنوان دارایی خود را به دست افرادی که با وعده سود‌های غیرواقعی و وسوسه برانگیز، از شما درخواست وجه می‌کنند، نسپارید. 

وی خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد