Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، حسن لطفی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز طی تذکری به هیئت رئیسه پارلمان گفت: ۲۲۹ روز از عمر مجلس می‌گذرد و همه همکاران هر روز تذکر و اخطار می‌دهند که مشکلات اقتصادی و تورم افسارگسیخته سفره مردم را کوچک و سفره ثروتمندان را رنگین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت مسکن، خودرو، ارز و سایر کالاها در این ۸ ماه چند برابر شده است؛ چرا هیئت رئیسه محترم در این ۸ ماه یک جلسه جامع و یک هفته کاری را برای حل مشکلات اقتصادی مردم اختصاص نمی‌دهد و هر هفته برنامه‌های غیر ضروری را در دستور قرار می‌دهد؟

او در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد: چرا به مشکلات کشاورزان شهرستان‌های رزن و درگزین بی‌توجهی می‌شود؟ سیاست‌های غلط وزارت جهاد کشاورزی و عدم تصویب قیمت محصولات کشاورزی، افزایش بی‌رویه قیمت نهاده‌های دامی، کود، سم ضررهای جبران ناپذیری را به اقتصاد کشاورزان وارد کرده است و از طرفی تخریب خانه‌های کارگری و عدم صدور مجوز فعالیت و کشاورزی در حاشیه شهرها و روستاها، معیشت مردم را به خطر انداخته است.

علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس و اداره کننده وقت صحن علنی در پاسخ به این نماینده گفت: تذکر حق شماست، اما انصاف نیست زحمات همکاران در کمیسیون های مختلف را نادیده بگیریم. جلسات متعدد و مختلف در مورد بورس، ارز، مالیات بر خانه‌های خالی، تامین کالاهای اساسی، بودجه، تأمین مالی قیر، اصلاح ساختار بودجه، موضوع جمعیت، طرح‌های مربوط به جهش تولید مسکن و نهاده‌های کشاورزی گذاشته شده است، به طوریکه دولتمردان در کمیسیون‌ها مشاهده می‌کنند مجلس تلاش مضاعفی در جهت رفع مشکلات مردم صورت می‌گیرد. مجلس و هیئت رئیسه به خصوص کمیسیون ها برای حل این مشکلات وقت می‌گذارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معیشت مردم مجلس یازدهم صحن علنی تذکر شفاهی هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند