Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@00:04:31 GMT

تزریقات در منزل شهریار

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۰۴۷۹

تزریقات در منزل شهریار

هوم‌کا به عنوان یک سرویس خدمات درمانی و مراقبتی در منزل، به ارائه خدمات متنوعی مثل تست کرونا در منزل، انواع آزمایش‌ها در منزل و غیره می‌پردازد که تزریقات در منزل شهریار هم یکی از این خدمات است.

به گزارش برنا، همه با تزریقات آشنا هستیم. از دوران کودکی که باید واکسن می‌زدیم و روزهای بعد از آن در نوجوانی یا جوانی که برای درمان مریضی خود تزریقات را تجربه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تزریقات (Injection) به زبان ساده یعنی رساندن دارو به بدن. این ترکیب مایع به وسیله سرنگ که اندازه و ابعاد متفاوتی دارد وارد بدن می‌شود. تزریقات در پزشکی موضوع جدیدی نیست و قدمتی چند هزار ساله دارد. از دوران قبل از میلاد مسیح این روش درمانی رایج بود و در اواخر قرن بیستم میلادی به اوج پیشرفت خود رسید. امروزه با تغییر سبک زندگی مردم و بهبود گسترده بهداشت شخصی و عمومی، سبک و سیاق تزریقات هم تغییر کرده و بهبود داشته است. هوم‌کا به عنوان یک سرویس خدمات درمانی و مراقبتی در منزل، به ارائه خدمات متنوعی مثل تست کرونا در منزل، انواع آزمایش‌ها در منزل و غیره می‌پردازد که تزریقات در منزل شهریار هم یکی از این خدمات است.

آشنایی بیشتر با خدمت تزریقات در منزل شهریار

شهریار یکی از شلوغ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای استان تهران است. این شهر از لحاظ امکانات پیشرفت قابل قبولی داشته و از لحاظ درمانی هنوز در حال پیشرفت است. اگر در شهریار ساکن هستید، با خوشحالی اعلام می‌کنیم که شهرتان تحتِ پوشش خدمات درمانی و مراقبتی هوم‌کا قرار دارد. تزریقات یک بخشِ ضروری از درمان است و شما می‌توانید بدون خارج شدن از منزل خودتان این خدمت را از هوم‌کا دریافت کنید.

داروی تزریقی بهتر است یا داروی خوراکی؟

اگر بخواهیم در یک کلام بگوییم، جوابِ سوال بالا هیچکدام است. در واقع هیچکدام نسبت به دیگری برتری ندارد. همانطور که می‌دانید پزشک با توجه به علائم بیمار و وضعیت او به تشخیص می‌رسد و با توجه به این تشخیص برای درمان بیماری دارو تجویز می‌کند. داروها اشکال مختلفی دارند. بعضی از اشکال دارو عبارتند از:

خوراکی: با خوردن جذب می‌شود. مثل قرص و کپسول. تزریقی: با تزریق وارد بدن می‌شود، مثل آمپول و سرم. استنشاقی: توسط بیمار بو کشیده می‌شود، مثل افشانه یا بخور. موضعی: روی سطح قرار می‌گیرد، مثل پماد و قطره. پوستی: روی پوست قرار می‌گیرد، مثل چسب بارداری یا چسب میخچه. داخل رکتال: وارد مقعد می‌شود، مثل شیاف.

پزشک با توجه شرایط مریض یکی از این روش‌ها یا ترکیبی از آنها را استفاده می‌کند. برای مثال بعضی از داروها را روده جذب نمی‌کند و باید با تزریق وارد بدن بشوند. داروی تزریقی اثر سریع‌تری نسبت به روش خوراکی دارد. هر کدام از این دو روش مزایا و معایب خودشان را دارند. گروهی از کارشناسان معتقدند درمان تزریقی یک روش تهاجمی است و بهتر است که در شرایط اورژانسی که حال بیمار وخیم است به کار گرفته شود. در آخر اگر بخواهیم به نتیجه برسیم، باید بگوییم اینکه کدام روش مناسب است را تشخیص پزشک، مشخص می‌کند.

با انواع تزریقات در منزل شهریار آشنا شوید

می‌دانید میانگین سالانه‌ی مصرف داروهای تزریقاتی در ایران 4 برابر میانگین جهانی است؟ این یعنی نیاز به خدماتِ تزریقات و کسانی که تزریق را انجام می‌دهند هم بیشتر است. اگر بخواهیم تزریقات را دسته‌بندی کنیم به روش‌های تزریقِ زیر می‌رسیم:

زیر جلدی (SC) داخل عضله (IM) داخل جلدی (ID) وریدی (IV) پانسیون (SCF)

هر کدام از روش‌های بالا مزایا و کاربرد خودشان را دارند، پرستار باید قبل از تزریق حجم دارو را بداند، خواص آن را بشناسد و محل تزریق را تشخیص دهد. در تزریق زیرجلدی، هدف جذب تدریجی و آرام دارو است. برای مثال کسانی که انسولین دریافت می‌کنند، این دارو تزریق زیرجلدی داشته و در در بافت چربی به آرامی جذب می‌شود. تزریق داخل عضله یکی از رایج‌ترین تزریقات دنیا است که از سرنگ‌های 2 تا 5 میلی‌لیتری استفاده می‌کند.

از تزریق داخل جلدی بیشتر برای تشخیص حساسیت دارویی و تست آلرژیک استفاده می‌شود. مثلا برای تشخیص حساسیت به پنی‌سیلین بخشی از پوست را با الکل تمیز کرده و سوزن با زاویه 15 درجه تا 2 الی 3 میلی‌متر وارد پوست می‌شود. دوز کمی از دارو وارد بدن شده و سرنگ خارج می‌شود. بعد از مدت مشخصی نتایج آن بررسی می‌شوند. در تزریق وریدی سرنگ وارد رگ بیمار شده و نسبت به سایر روش‌ها کمی تهاجمی‌تر است. زمانی به کار می‌رود که بیمار در وضع مناسبی قرار ندارد. آخرین نوع تزریق هم پانسیون است که برای موارد خاص مثل نمونه‌برداری از مایع مغزی نخاعی از ستون فقرات کمری می‌باشد. تمام روش‌های تزریق که نام بردیم توسط متخصصان هوم‌کا در تزریقات در منزل شهریار قابل انجام است.

مزایای تزریقات در منزل شهریار نسبت به روش سنتی چیست؟

انسان‌ها به طور ذاتی اجتماعی هستند و کنار هم بودن را دوست دارند. البته گاهی شرایط ایجاب می‌کند که شخص برای مدتی از اجتماعات دوری کند. مثلا کسی که بیماری واگیر دارد نباید در اجتماعات شرکت کند، چون سایر افراد را هم مبتلا خواهد کرد. تزریقات در منزل شهریار برای کسانی که بیماری واگیر مثل کرونا دارند یا کسانی که به خاطر مریضی نمی‌توانند از خانه خارج شوند انتخاب ایده‌آلی است. این روش درمانی هم برای این عزیران مناسب‌تر است، هم برای مردم جامعه.

شهریار یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان تهران است. تحمل ترافیک سنگین خیابان‌ها مخصوصا در ساعات شلوغی آن هم برای یک تزریق ساده خیلی منطقی نیست. با ماندن در خانه و اجتناب از ایجاد ترافیک بیشتر، به مرور زمان کیفیت هوای شهر هم بالاتر می‌رود. در این روزهای تلخ که کرونا ویروس، گریبان‌گیر کشورمان شده و روزانه جان تعداد زیادی از هم‌وطنان را می‌گیرد، بیرون رفتن از خانه برای کارهای غیرضروری توصیه نمی‌شود. همچنین شما نمی‌توانید از نظافت مرکز درمانی‌ای که به آن مراجعه کردید مطئمن شوید. ممکن است آن محل به خوبی ضدعفونی نشده باشد.

پرستاران و پزشکان هوم‌کا همگی اصول بهداشتی را به شکل کامل رعایت می‌کنند. این افراد نه تنها از لحاظ اخلاقی تایید شده‌اند (برای مثال دریافت گواهی عدم سوءپیشینه و غیره) بلکه از لحاظ دانش تخصصی و تجربی هم مورد بررسی قرار گرفته‌اند (در جلسات مصاحبه حضوری و غیره) تمام وسایلی که این متخصصان استفاده می‌کنند به شکل کامل ضدعفونی شده و از این بابت اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

یکی دیگر از مزایای تزریقات در منزل نسبت به مراجعه حضوری به مراکز درمانی، کیفیت این نوع تزریق است. عزیزانی که در مراکز درمانی کار می‌کنند، ممکن است به خاطر خستگی، فشار زیاد کار، طولانی شدن شیفت‌ها، جر و بحث با مراجعه‌کننده یا غیره ذهنشان مشغول شده و این موضوع روی کیفیت کارشان تاثیر منفی بگذارد. متخصصان هوم‌کا چون تزریق را در محیط آرام منزل بیمار و به دور از هیاهو و استرس انجام می‌دهند، با بالاترین کیفیت ممکن این کار را می‌کنند.

یک تزریق اشتباه چه عوارضی برای بیمار به همراه دارد؟

تزریقات حساسیت‌ها و مراقبت‌های خاص خودش را دارد. چون محلول تزریق شده به بدن سریع در خون پخش می‌شود، کنترل عوارض احتمالی بعد از تزریق بسیار مشکل است. اگر پرستار تزریق را به خوبی انجام ندهد، ممکن است به عصب‌ها یا عروق محل تزریق آسیب وارد کند. آبسه یا خونریزی زیرپوستی از سایر عوارض تزریق نادرست هستند. از طرفی بعضی از داروهای تزریقی مثل پنی‌سیلین در افراد حساسیت ایجاد می‌کند، تزریق بی‌رویه و نادرست آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری مثل مرگ به همراه داشته باشد. داروهای تزریقی هم مثل قرص و کپسول تاریخ مصرف دارند. اگر به تاریخ تولید و انقضای این داروها توجه نشود می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری به بدن انسان وارد کند. البته فراموش نکنید اگر تزریق به شکل صحیح و توسط یک پرستار کاربلد انجام شود، هیچ عواقبی به همراه نخواهد داشت.

قیمت تزریقات در منزل شهریار چطور محاسبه می‌شود؟

قیمت تزریقات در منزل شهریار با توجه به شرایط مختلفی تعیین می‌شود. یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت، نوع تزریق است. مشخص است هر چقدر تزریق دشوارتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می‌رود. هوم‌کا در قیمت‌گذاری سیاستی شفاف و منصفانه دارد. قیمت تمام شده خدمات این مجموعه با توجه به مصوبات وزارت بهداشت، درمان و پزشکی صورت می‌گیرد و هوم‌کا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در فرآیند قیمت‌گذاری به مشتریان خود توجه ویژه‌ای داشته باشد. اگر درباره قیمت نهایی تزریقات در منزل شهریار سوالی دارید و می‌خواهید قبل از ثبت درخواست از قیمت مطمئن شوید، خوشحال می‌شویم با شماره‌ی ۰۲۱-۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس گرفته و موضوع را با مشاوران ما در میان بگذارید.

تزریقات در منزل شهریار با هوم کا

هوم‌کا خدمتِ تزریقات در منزل نازی آباد و شهریار را با بالاترین کیفیت برایتان انجام می‌دهد. در ضمن یک تیم مشاوره حرفه‌ای برای پشتیبانی شما در تمام مراحل درخواست وجود دارد که می‌توانید هر زمان با آنها ارتباط برقرار کنید. قیمت‌گذاری منصفانه یکی دیگر از مزایای هوم‌کا نسبت به رقبایش است و خیالتان را از یک قیمت عادلانه راحت می‌کند. هوم‌کا یک سرویس شبانه‌روزی و آنلاین است. هر زمان که دوست داشتید به homeca.ir مراجعه کنید و درخواست خود را به آسانی ثبت کنید، کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و تماس می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تزریقات در منزل وارد بدن روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی طهایی در گفت وگویی درباره ثبت مسابقات قهرمانی کشوری دوومیدانی ایران در تقویم فدراسیون جهانی، اظهار کرد: برای کسب امتیاز باید تقویم سالیانه ایران را در فدراسیون جهانی ثبت می کردیم تا مسابقات ما رسمیت داشته باشد. سیستم تقویم جهانی به این صورت است که هر ورزشکاری یک امتیاز دارد و نتایج را معمولا براساس 5 مسابقه و بالاترین رتبه ای که در طول سال کسب کرده است، محاسبه می کنند. این امتیاز برمبنای رنکینگی است که در مسابقه به دست می‌آورند و در آن مسابقه شرکت کرده اند.
وی افزود: این رنکینگ ها به این صورت است که از بالاترین رده یعنی او دبل یو که شامل مسابقات قهرمانی جهان و المپیک است، آغاز می شود و 370 امتیاز دارد و بعد از آن مسابقات لیگ الماس و آسیایی و منطقه ای در رده های دی اف، جی اف و ای بی سی دی ای اف برگزار می شود.
مدیر روابط بین الملل عنوان کرد: مسابقات اف 15 امتیازی است و قهرمانی کشورها در رده ب قرار می گیرد و 100 امتیاز دارد. این سیستم رده بندی به این صورت است که از اول ژانویه سال 2023 فدراسیون جهانی اعلام کرد اگر مسابقه ای در تقویم جهانی ثبت نشود به تبع آن هیچکدام از نتایج ورزشکاران را نمی تواند ثبت کنند و این نتایج در نظر گرفته نمی شوند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه 6 ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک دارند و مدت زمان محدودی تا المپیک در پیش داریم، این ورزشکاران مجبور بودند تا در مسابقات مختلف شرکت کنند و امتیاز خود را ارتقاء دهند. برای شخص دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون و دکتر معتمدی دبیر کل فدراسیون این موضوع به دغدغه تبدیل شده بود که چرا مسابقات قهرمانی کشور ایران 100 امتیاز دارد و با شروع سال میلادی که زمان ثبت آن بود در تقویم جهانی ثبت نشده است اما با پیگیری های فدراسیون وقت و رایزنی با فدراسیون جهانی، مسابقات قهرمانی کشور زنان که در 27 و 28 خرداد و مردان که در 7 و 8 تیر برگزار می شود،در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد.
طهایی گفت: خداراشکر این موضوع مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته‌ است تا بتوانیم در مدت زمان مقتضی مسابقات را برگزار کنیم و رکورد این رقابت ها را ثبت و امتیاز آن برای کسب سهمیه استفاده شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903401

دیگر خبرها

  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • انسولین با کمک فناوری نانو خوراکی می‌شود
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • ببینید/منزل استاد شهریار و یادآوری یک شب‌نشینی باشکوه
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان