Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:18:44 GMT

۲۸ تن برنج قاچاق در شهرستان ری کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۳۳۶۷

۲۸ تن برنج قاچاق در شهرستان ری کشف شد

موسی احمدی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: صاحب این میزان برنج قاچاق علاوه بر نگهداری کالای قاچاق به دنبال احتکار و عرضه نکردن در بازار مصرف بود که با هوشیاری بازرسان اداره صمت این میزان کالای قاچاق شناسایی و کشف شد.

وی با بیان اینکه صاحب کالاهای فوق برای ادامه روند رسیدگی به پرونده هایشان به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: تمامی این اجناس کشف شده به جرم قاچاق، احتکار، اختفاء و عدم عرضه در بازار ضبط شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی ادامه داد: این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، گفت: اداره صمت هرستان ری به همراه اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

برچسب‌ها شهرستان ری قاچاق صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری قاچاق صمت شهرستان ری قاچاق صمت اخبار کنکور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه