Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار ی فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری روز یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با تاکید بر اینکه نبود کتابخانه در شهرها نمی‌تواند دلیلی بر عدم واریز سهم نیم درصدی شهرداری‌ها باشد اظهارداشت: شهرداری طبق قانون باید سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی را واریز کنند تا برای احداث و تجهیز کتابخانه‌ها ذخیره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شرایط نامناسب مالی، احداث کتابخانه در شهرهای فاقد این ظرفیت فرهنگی را سخت کرده است گفت: فرمانداران در شهرهای فاقد کتابخانه باید تا تامین اعتبار لازم ضمن پیگیری واریز سهم نیم درصدی شهرداری‌ها نسبت به استفاده از ظرفیت مساجد و ساختمان‌های مازاد و مناسب اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عمده مشکلات در بحث تامین امکانات و ابنیه برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از طریق همکاری و هماهنگی‌های بین بخشی قابل حل است.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه در پاسخ به گزارش ارائه شده معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در خصوص مراکز مهر خانواده، ضمن دستور پرداخت بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای راه اندازی و تجهیز این مراکز، بر تقویت بهره‌گیری از ظرفیت‌های بین بخشی تاکید کرد.

شهریاری همچنین با اشاره به ضرورت ساماندهی کارتن خواب‌ها و متکدیان در فضای گرمخانه‌ها خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل گرمخانه در ارومیه باید تامین شود تا هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی سلامت زنان کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمداشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها درقالب آبرسانی به یک مجتمع و دو روستا در حال انجام هستند، اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع ۵ روستایی حمزیان شامل روستا‌های قورول سفلی، بالاکهریز، قره کهریز، حمزیان علیا و حمزیان سفلی و روستا‌های علی آباد و فیض آباد این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها حفر یک حلقه چاه، احداث و راه اندازی ایستگاه سرچاهی، لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۶ کیلومتر، ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن ذخیره آب پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، اتمام و بهره برداری از این طرح‌ها را سه ماهه اول سال جاری اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها، ۲۵۳ خانوار روستایی با ۸۶۹ خانوار از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز