Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: کمک به اشتغال و توسعه کارآفرینی ازجمله اهداف مجموعه سپاه و بسیج استان سمنان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز سمنان، سردار حمید دامغانی ظهر امروز در دیدار با مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده از سوی بسیج و سپاه استان سمنان در راستای محرومیت‌زدایی اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم یکی از مهم‌ترین تاییدرسالت‌هایی است که در اولویت تمام برنامه‌ها و مأموریت‌های بسیج و سپاه قرار داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته منجر به رونق اقتصادی می‌شود؛ بنابراین باید این مهم بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

140میلیارد ریال به طرح توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ایلام پرداخت شد استاندار گیلان: «قاچاق» مانع جدی مسیر توسعه اشتغال و تولید داخلی است انحراف در پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال روستایی / آماری از میزان اشتغال‌زایی این وام‌ها نداریم

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان به‌ویژه در مناطق روستایی موجب ماندگاری جمعیت روستاها و توسعه و تقویت کار و اشتغال و افزایش امید و نشاط در این مناطق می‌شود.

سردار دامغانی در مورد نقش بانک‌ها در رونق تولید و اقتصاد گفت: بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های اثرگذار در این حوزه بوده و تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: این بانک در سطح استان سمنان نقش خود را در کمک به اشتغال و توسعه آن به‌خوبی عمل کرده است و برکات و ثمرات این بانک در استان به‌خوبی عیان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر استفاده از ظرفیت بانک توسعه تعاون در توسعه تولید این استان تأکید کرد و گفت: شرکت‌های تعاونی که در کنار صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در سطح استان سمنان ایجاد شده‌اند؛ می‌تواند نقش بسیار مهمی در پشتیبانی و تقویت تولید داشته باشند که در این راستا باید از ظرفیت بانک توسعه تعاون نیز استفاده شود.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بانک توسعه تعاون استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم