Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - خبرگزاری تسنیم آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شمال استان اصفهان در بازه زمانی پانزدهم تا بیست و یکم دی ماه را بررسی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شیوع کرونا در استان اصفهان به‌ویژه در‌منطقه شمال استان اصفهان روند ثابتی به‌خود گرفته است به نحوی که آمار میزان افراد بستری و بهبود یافته در بازه زمانی پانزدهم تا بیست و یکم دی ماه این مطلب را تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نگرانی وجود دارد که روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان متوقف شده است و بر اساس اظهارات سیدعلیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان این موضوع جنبه خوبی ندارد و ممکن است در آینده ما را با این بیماری و ویروس منحوس درگیر کند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی: براساس چه اولویتی در شرایط کرونایی قرار است بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد تخریب شود؟اقدام ارزشمند تعمیرکار دزفولی / وقتی کرونا سبب نزدیکی به خدا می‌شود + فیلممیدان‌داری بسیجیان کرمانشاهی در طرح شهید سلیمانی / کاهش قابل توجه موارد بستری و فوت ناشی از کرونا

اگرچه امور خدمت‌رسانی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان با پذیرش بیماران غیرکرونایی روند عادی به خود گرفته است اما بر اساس اظهارات مهدی دلاوری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان مردم شروع پیک جدید بیماری کووید19 در زمستان را بیش از پیش تقویت می‌کند.

منطقه کاشان و آران و بیدگل در بازه زمانی پانزدهم تا بیست و یکم دی‌ماه سه روز بدون فوتی را به خود دیده است و تنها در یک روز سه بیمار کرونایی جان خود را بر اساس ابتلای به کرونا از دست داده و در روزهای دیگر این منطقه تنها شاهد یک نفر فوتی بوده است.

شهرستان نطنز اما خوشبختانه در این بازه زمانی هیچ فوتی به خود ندیده است و تنها پنج بیمار جدید در این بازه زمانی در بیمارستان‌های شهرستان نطنز بستری شدند اما در شهرستان اردستان سه روز بدون فوتی را شاهد بودیم و سه نفر نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازه زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی عباسی در خصوص وضعیت ساخت و سازهای صورت گرفته در اطراف باغ گیاه‌شناسی گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا آسیبی به باغ وارد نشود. البته این وضعیت به این معنا نیست که تعاونی‌ها واحدهای آپارتمانی خود را نسازند؛ بلکه تعاونی‌ها می‌توانند واحدها را براساس تعهدات خود و مطابق با پروانه صادره انجام بدهند.

او ادامه داد: زمین در آن محدوده زیاد است؛ هم تعاونی زمین زیادی در اختیار دارد و هم دستگاه‌های دیگر زمین دارند و باید ساخت و ساز در جانمایی درست صورت بگیرد. اینکه در مجاورت باغ گیاه شناسی ساخت و ساز انجام شود، خلاف قانون است و امکان پذیر نیست.

عباسی به این موضوع هم اشاره کرد که قرار بر این شده تا برای ساخت و سازهایی که از این به بعد صورت می گیرد، محدودیت ارتفاع لحاظ شود و بیش از چهار یا پنج طبقه مجوز ساخت صادر نشود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: دستگاه‌ها با یکدیگر توافق کردند که اگر در زمین‌های تعاونی قابلیت جانمایی باقی مانده پروژه نباشد، در زمین‌های مجاور ساخت و ساز صورت بگیرد.

کد خبر 847359 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها منطقه ۲۲ برج گیاه‌ شناسی دریاچه چیتگر

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود