Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:34:26 GMT

مشهدی‌ها به استقبال بهار 1400 می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۵۲۳۹

مشهدی‌ها به استقبال بهار 1400 می‌روند

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از اجرای طرح گلکاری ویژه در میدان فجر و نورپردازی های متنوع در استقبال از بهار ۱۴۰۰ در این منطقه خبر داد.

مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از پروژه‌های فضای سبز، خدمات شهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه‌های در دست احداث فضای سبز این منطقه از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و با توجه به تأکیدات صورت گرفته، مقرر شد برنامه‌های استقبال از بهار و زیباسازی این منطقه به صورت ویژه‌ای پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای المان قاب اسلیمی، المان نیمکت سبز و استقرار گل جای‌های ویژه، بخشی از برنامه‌های این منطقه برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای رفع برخی از معضلات منطقه، نظیر آب گرفتگی برخی معابر در پی بارش نزولات آسمانی، اقدامات بسیار خوبی طی سال‌جاری در این منطقه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با حفر چاه‌های جذبی و احداث کانال‌های مختلف تلاش شده تا مشکلات ناشی از آب گرفتگی حین بارش در این منطقه به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.

وی گفت: رفع نقص آذین‌بندی‌ها و نورپردازی‌های منطقه، برخورد جدی با تخلیه نخاله و برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح‌های نورپردازی ویژه در استقبال از بهار ۱۴۰۰ نیز پیگیری خواهد شد.

کد خبر 467654

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد کلانشهر شهر معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد نوروز ۱۴۰۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استقبال از بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟