Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در چهار روز آینده جوی آرام در اغلب مناطق کشور کماکان حاکم خواهد بود، بیان کرد: پیامد این جو آرام، تداوم غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر کرج، تهران، قم، اراک اصفهان، تبریز و مشهد است.

وی ادامه داد: روز سه شنبه ۲۳ دی با شمالی شدن جریانات روی خزر احتمال بارش پراکنده در سواحل جنوبی دریای خزر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: بعد از ظهر پنجشنبه ۲۵ دی سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و در این مناطق بارندگی آغاز خواهد شد.

اصغری گفت: امروز وزش باد نسبتا شدید در شرق هرمزگان، شرق کرمان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان داریم که سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دریای عمان و تنگه هرمز امروز مواج است، افزود: همچنین خلیج فارس روز سه شنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز تا سه‌شنبه در جنوب شرق کشور سرما تداوم دارد.

اصغری اظهار داشت: روز پنج‌شنبه ۲۵ دی به علت وزش باد گرم جنوبی در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان دما به طور محسوسی افزایش می‌یابد بر این اساس بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و احتمال وقوع رخداد بهمن در ارتفاعات و دامنه های رشته کوه البرز دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۱۲ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران روز دوشنبه ۲۲ دی صاف و غبار آلود پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت یازده و دو درجه خواهد بود.

اصغری بیان کرد: روز آینده در ۲۴ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد اصغری هواشناسی بهمن آلودگی هوا روز آینده پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده

ایسنا/اردبیل با حاکمیت الگوی پایدار جوی طی پنج روز آینده آسمان استان اردبیل غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) پیش‌بینی می‌شود.

البته در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.

در حالیکه اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود.

اما از روز چهارشنبه (۱۲اردیبهشت) تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان