Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:28:40 GMT

نکات مهم خرید تور گردشگری و بهترین خرید از سفرمی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۷۲۶۳

نکات مهم خرید تور گردشگری و بهترین خرید از سفرمی

سفر به شهرهای مختلف ایران، برایمان آشنا و ساده تر است و برای خرید تور گردشگری خارجی معمولا وسواس بیشتری داریم. از این روی برای انتخاب یک تور مسافرتی خارجی به سراغ چندین آژانس مسافرتی رفته و پیشنهادات مختلف را دنبال می کنیم. با خرید تور گردشگری از سفرمی، تجربه ای عالی از انتخاب مقصد سفر، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و برنامه توریسم در طول سفر خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفرمی بهترین هتل ها را به همراه بیمه مسافرتی و پروازهای ممتاز و امن در تورهای گردشگری خود جای داده و تجربه ای منحصر به فرد برای مسافران خود رقم می زند.

اما ببینیم برای خرید تور گردشگری باید به چه نکات و اصولی توجه کرد.

نکات مهم خرید تور گردشگری

پیش از خرید تور گردشگری نکات ریز و درشت مهم زیر را در نظر داشته باشید تا مشکلات کمتری را در طول سفر تجربه کنید.

درباره آژانس مسافرتی بیشتر بدانید. تحقیق کنید که آژانس مسافرتی که قصد خرید تور گردشگری از آن را دارید، دارای سوابق مناسبی بوده و نارضایتی مشتریان نسبت به آن وجود نداشته باشد. با خرید تور گردشگری و رزرو هتل از سفرمی، این امکان برایتان وجود خواهد داشت که با اطمینان خاطر سفر خود را برنامه ریزی کرده و بهترین تجربه را داشته باشید. سطح رضایت مسافران از تورهای گردشگری سفرمی حداکثری بوده و هیچ گونه گزارش شکایت یا نارضایتی در این خصوص وجود نداشته است.
حداقل تعداد نفرات را بدانید. برخی از تورهای گردشگری با رسیدن به حد نصاب نفرات تکمیل شده و اجرایی می شوند. لازم است که حتما در این مورد پیش از خرید تور گردشگری بدانید. گاهی اوقات اهمیت زیادی دارد که حتما در تاریخ مشخصی در کشور یا شهر مقصد باشید و بهم خوردن تور گردشگری بسیار نامناسب خواهد بود. بنابراین دانستن این موضوع از قبل اهمیت زیادی خواهد داشت.
در مورد توقف های بین سفر تا رسیدن به مقصد بیشتر بدانید. اگر تور گردشگری داخلی و طبیعت گردی انتخاب می کنید، حتما در خصوص توقف های احتمالی و جا به جایی وسیله نقلیه از قبل بدانید تا به خوبی در طول سفر، با آن ها کنار بیایید. این موضوع در خصوص مسیرهای هوایی طول و درازی که در طول مسیر جا به جایی پرواز دارند، نیز صدق خواهد کرد.
شرایط و ضوابط تور گردشگری را بدانید. خرید تورهای گردشگری با برخی قوانین و ضوابط همراه هستند. به طور مثال لازم است بدانید که در صورت کنسل شدن تور، چه خسارت و جریمه ای به شما پرداخت خواهد شد و اگر شما به هر دلیلی قصد انصراف از تور گردشگری را داشته باشید، چطور امکان کنسل کردن و عودت وجه وجود دارد.
در خصوص تغذیه خاص خود هماهنگی لازم را انجام دهید. به طور مثال اگر شما گیاهخوار هستید، می توانید پیش از خرید تور در این خصوص بررسی های لازم را انجام دهید که امکانات متناسب با نوع تغذیه شما وجود داشته باشد.
اطمینان حاصل کنید که نیازهای پیر و جوان برآورده می شود. اگر در تور مسافرتی که قصد تجربه آن را دارید، افراد مسن و پیر یا کودک همراهی تان می کنند، لازم است مطمئن شوید که کلیه وسایل و امکانات رفاهی برای این افراد وجود دارد. به طور مثال اگر نیاز به ویلچر در فرودگاه دارید، حتما باید این مورد را از قبل هماهنگ کرده و نسبت به آن ملاحظات را انجام دهید.
از داشتن بیمه مسافرتی مطمئن شوید. در صورتی که این قرار است یک سفر خارجی باشد، لازم است که حتما از بیمه مسافرتی برخوردار باشید. با خرید تور گردشگری خارجی از سفرمی، بیمه مسافرتی به افراد تعلق گرفته و از لحظه شروع سفر، تحت پوشش شرکت بیمه قرار می گیرند. به این شکل اگر در طول سفر احیانا بیمار شده یا مشکلاتی چون گم کردن تمام مدارک یا وجه نقد اتفاق بیفتد، پوشش های بیمه مسافرتی کارآمدی خود را نشان خواهند داد.

کلام آخر

برای خرید تور گردشگری یا خرید بلیط هواپیما از سفرمی، کافی است که به این سامانه گردشگری مراجعه کرده و مقصد سفر خود به همراه تاریخ و تعداد نفرات را در پنل وارد کنید. پس از آن بهترین پیشنهادهای گردشگری داخلی و خارجی به شما ارائه شده و قدرت انتخاب از میان تنوع تورهای گردشگری را خواهید داشت.

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری هواپیما ایران توریسم خرید تور گردشگری تورهای گردشگری بیمه مسافرتی طول سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد

نائب رئیس دفاتر خدمات مسافرتی یزد از حذف دوباره رام قطار سریع‌السیر تهران - یزد خبر داد.

محمدمهدی رجایی‌فرد امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فاجعه‌ای بزرگ در حمل و نقل ریلی یزد رقم خورده که موجب گلایه بسیاری از ماست. از ایام شیوع کرونا، به هر بهانه‌ای بود چند قطار را از مسیر یزد حذف کردند و بعد از دو سال پیگیری استاندار، نمایندگان مجلس و بخش خصوصی و مسؤولان راه آهن یزد، این قطار سریع‌السیر به یزد آمد و قرار بود دو رام از این قطار به یزد بیاید؛ اما همین یک رام قطار افزوده‌شده نیز در دعوای بین راه آهن و یکی از شرکت‌ها، از یزد گرفته شد و هیچ اعتراض یا پیگیری از سوی مسؤولان انجام نشد.

او بیان کرد: ارکان اصلی راه‌آهن در کلان مسؤولیت‌های خود می‌داند که باید ۳۳ درصد بار کشور از یزد عبور کند و یک‌سوم درآمد راه‌آهن کشور از یزد است و مسیر یزد را صرفاً باری و درآمدی می‌دانند پس چرا باید به وظیفه اجتماعی خود در قبال مردم یزد عمل کنند و با این همه آلودگی ایجادشده حداقل چند قطار مسافرتی برای رفاه مردم و گردشگران در نظر بگیرند.

رجایی‌فرد با اشاره به این‌که احتمالاً به علت تردد قطارهای باری، قطار مسافرتی مسیر یزد حذف شده است، ادامه داد: این خواسته زیادی نبود که روزانه ۶۰۰ نفر ظرفیت از حمل و نقل ریلی یزد حذف شد، کجا هستند مسؤولان یزد که پاسخگو باشند در حالی که دو هفته است این قطار حذف شده است و همه قرار بود پیگیری کنند.

وی با اشاره به این‌که مدیران راه‌آهن وعده‌های زیادی دادند که به‌زودی مشکل حل می‌شود، گفت: دو هفته گذشته و هیچ‌کدام اقدامی نکرده‌اند. از سوی دیگر، شهرهایی مانند شیراز، اصفهان، کرمان و دیگر همجواران ما هر کدام روزانه چهار تا پنج قطار دارند و ما روزانه یک قطار ترنست که آن نیز حذف شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • حذف دوباره قطار سریع السیر یزد
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است