Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@17:33:11 GMT

رحمان رضایی به درب خروج ذوبی‌ها نزدیک شد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۷۴۶۵

رحمان رضایی به درب خروج ذوبی‌ها نزدیک شد؟

تحریریه پارسینه - گروه ورزشی | به ‌قدرت رسیدن رضایی در ذوب‌آهن در شرایطی که هرگز در لیگ برتر سابقه سرمربیگری را نداشت و فقط در چند تیم منجمله پرسپولیس مربیگری و کمک مربیگری کرده بود، از رخدادهای ویژه و شگفت‌های «پیش فصل» بود. این در حالی روی داد که فصل پیش تغییراتی مکرر در نیمکت ذوبی‌ها روی داده و لوکا بوناچیچ کروات و نام‌آشنا از قربانیان آن فرآیند بود و ذوب به سختی توانسته بود در هفته‌های آخر، ابقایش را در لیگ حتمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تیمی که قاسم حدادی‌فر نماد بزرگ پایداری و استعداد ذاتی آن در سال‌های اخیر بوده و مهره‌های خوب کم به‌ خود ندیده است، شاید جدایی مهدی‌پور، پهلوان، هخامنش، اسماعیلی‌فر، ‌نژادمهدی، باقر صادقی و زهیوی در بین دو فصل یک ضربه بزرگ بود اما بازگشت شهاب گردان و جذب حسینی، قریشی، قنبری و جهانی نقاطی از امیدواری را ترسیم کرد و نفر آخر (میلاد جهانی) همانی است که در دیدار اخیر با پرسپولیس حریف نامدار ذوبی‌ها را طی نیمه دوم به تنهایی زمینگیر کرد و گل تساوی دیرهنگام را به ثمر رساند.

از یحیی تا رحمان

وقتی صحبت توقعات فراوان از ذوبی‌ها می‌شود باید متذکر شد که این امر فقط مولد و محصول نتایج تیم درگذشته دور نیست و مردان تیم اصفهانی همین چهار، پنج سال پیش دو دوره متوالی جام حذفی و یک دوره سوپرجام ایران را فتح کردند و بعد از پرسپولیس که جام‌های پنج سال اخیر را درو کرده است، دومین تیم پرجام مدت مذکور جلوه کرده‌اند. هدایت ذوب‌آهن در آن ایام با یحیی گل‌محمدی بود اما اینک که یحیی در پرسپولیس به مشکل برخورد کرده، رحمان نیز در ذوب‌آهن ناکامی‌های چشمگیری را متحمل شده است. مشکل ذوب‌آهن مثل همشری‌اش سپاهان و البته سرخابی‌های پایتخت و قرمز‌های تبریزی این است که هر نتیجه متوسطی از آنها پذیرفته نیست و اگر جامی نبرند و دست خالی بمانند، فرصت و امکانی برای حفظ مربیان‌شان نیست.

«او» رفتنی است؟

با رضایی است که دریابد چرا تاکتیک‌ها و روش‌های انتخابی‌اش کمترین گل زده را برای ذوبی‌ها موجب شده و فقط شکست و تساوی‌ها و یک تک برد حاصل کار آنها بوده اما او برای حل مشکلات فنی تیمش و یافتن پاسخ سؤال مذکور ابتدا باید در فولادشهر ماندنی شود و حالا که دو بازی پرطمطراق آنها با قرمز و آبی‌های پایتخت سپری شده، اکتفا به نتیجه مساوی برابر هیچ حریف دیگری مدیران «ذوب» را مجاب به حفظ وی نخواهد کرد. اگر رحمان این الزام را نفهمد و راه تأمین آن را نیابد و به ‌سرعت نتیجه نگیرد، در نیم فصل رفتنی است و البته احتمال اینکه قبل از آن هم برود، اندک نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لوکا بوناچیچ پرسپولیس رحمان رضایی ذوب آهن لیگ برتر ذوب آهن ذوبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی صبح یکشنبه در همایش روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید جایگاه شوراها جایگاهی شرعی و قانونی است و خداوند در قرآن رجوع به خرد جمعی را در کنار نماز قرار داده است و این نشان از جایگاه شور و مشورت است.

وی افزود: در قانون اساسی در خصوص وظایف شوراها به صراحت اشاره شده است و قانون اساسی فنداسیون و چهارچوب این مملکت است که در هفت اصل به موضوع شوراها پرداخته و این مهم بیانگر اهمیت جایگاه شوراها است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطر نشان کرد: متأسفانه در عمل آنگونه که باید جایگاه شوراها در کشور ما نمود پیدا نمی‌کند چرا شورا برآمده از بطن و متن مردم است از این رو توجه به آنها ضروری است.

وی اعلام کرد: وظایف شوراها و دفاع از موکلین آنها که مردم هستند هم حق و هم تکلیف است و اگر انجام نشود مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه دفاع از مردم حق و وظیفه شوراهاست، گفت: مایه خوشحالی است که شوراها از موکلین و حق آنها دفاع می‌کنند شاید در این مسیر مشکلاتی هم برای شوراها پیش بیاید اما نباید هرگز از انجام این رسالت مهم کوتاه بیایند.

رضایی با تاکید براینکه مشکلاتی در شهر و روستاها وجود دارد که رفع آنها نیاز به ایجاد ارتباطات بیشتر بین شوراها به عنوان نمایندگان مردم و مسولان دارد، اضافه کرد: ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین اعضای شورا و مسؤولان نقش بسزایی در پاسخ به مطالبات مردم دارد چرا که بستر را برای رساندن مطالبات مردم به گوش مسؤولان و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های درست فراهم می‌سازد.

کد خبر 6090681

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان