Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یکی از دیدار‌های معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران بین دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

این جدال که حساسیت بالایی داشت و در جدول لیگ برتر را نیز تحت تاثیر قرار می‌داد با گلزنی آیاندا پاتوسی برای فولاد آغاز شد، این بازیکن در دقیقه ۸  با گل زنی خود فولاد از سپاهان پیش انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه نیمه اول سپاهان حملات پرشماری را روی دروازه فولاد انجام داد تا بتواند به گل تساوی دست پیدا کند؛ سرانجام محمدرضا حسینی در دقیقه ۳۴ با یک حرکت انفرادی و یک ضربه استثنایی بازی را به تساوی کشاند.

قبل از پایان نیمه اول و دقیقه ۴۲ روی یک ضربه ایستگاهی سپاهان برای زدن گل دوم نیز صاحب یک فرصت طلایی شد، اما محمدرضا مهدی‌زاده توپ ارسالی خلعتبری را از یک قدمی دروازه به بیرون زد و بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

در نیمه دوم محرم نویدکیا برای به‌ثمر رساندن گل دوم و کسب ۳ امتیاز خانگی کیروش استنلی و محمد محبی را به زمین فرستاد.

سپاهان در این نیمه نبض بازی را در اختیار گرفت و توپ‌های زیادی نیز به روش‌های مختلف روی دروازه فولاد فرستاد؛ اما درخشش فروزان در درون دروازه و مدافعین فولاد مانع از باز شدن دروازه این تیم شدند.

سپاهان با از دست دادن این برد خانگی برابر تیم سرسخت فولاد خوزستان با ۱۶ امتیاز به رده سوم جدول رسید، اما اختلافش با صدر جدول به ۵ امتیاز رسید.

فولاد خوزستان نیز با کسب چهارمین تساوی از پنج بازی خارج از خانه با یک امتیاز کمتر از سپاهان در جایگاه ششم جدول ایستاد.

  انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاهان اصفهان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

اولین بازی تیم فوتبال اودینزه پس از انتصاب ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی با شکست خانگی مقابل رم همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدار تیم‌های رم و اودینزه از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، که روز 26 فروردین در دقیقه 72 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام مانده بود، امشب (پنجشنبه) برگزار شد که این بازی را در نهایت رم با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. در واقع دو تیم بازی را از دقیقه 72 آغاز کردند و رم در حضور سردار آزمون به برتری رسید.

 اودینزه در حالی برای انجام دقایق باقیمانده به میدان رفت که چند روز پس از بخش اول نبرد دو تیم، فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدیدش استخدام کرده بود. کاناوارو تا آستانه کسب اولین امتیاز خود با تیم جدیدش هم رفت اما گلزنی برایان کریستانته در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این اجازه را به کاپیتان سابق آتزوری نداد و به این ترتیب او با شکست کارش را در داسیا آره‌نا آغاز کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در ترکیب رم حضور داشت.

با این نتیجه رم 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای 54 امتیازی جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد تا همچنان در زمره سهمیه‌داران ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

 

اودینزه اما با قبول شکست، 28 امتیازی و لب مرز منطقه سقوط، در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از اینتر 86 امتیازی که قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه