Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی فردا: رئیس مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به امور مردم استان های محروم نظارت میدانی را در دستور کار خود قرار داده است اما این مسئله به مذاق حامیان دولت و مسئولان قوه مجریه خوش نیامده است و آنها می کوشند با چسباندن واژه انتخاباتی به سفرهای رئیس مجلس، موضوع را کم اهمیت جلوه دهند.

سیدمهدی هاشمی در واکنش به تخریب حامیان دولت علیه سفرهای استانی رئیس مجلس گفت: اینقدر در این مملکت کار نشده، هر کسی هم بخواهد قدمی بردارد، آنها که کار نمی کنند می کوشند با انتقاد به کارآمدی ها، بر ناکارآمدی خودشان سرپوش بگذارند تا با این روش عملکرد نامناسب خود را فرافکنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتباط با مردم را وظیفه ذاتی نمایندگان و رئیس مجلس خواند و افزود: امروز اوضاع کشور در حد مطالبه مردم نیست بنابراین هر کسی علاوه بر وظایف ذاتی خودش باید هر کاری می تواند انجام دهد تا آلام و فشارها بر مردم تا حدودی کاهش پیدا کند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: رئیس مجلس، هیأت رئیسه و روسای کمیسیون های تخصصی نهادقانونگذاری باید برای جبران عقب ماندگی ها در کشور تلاش مضاعف کنند تا قدری کاستی ها و ناکارآمدی های بخش اجرا مرتفع و مشکلات مردم کمتر شود. فعالیت و اهتمام مجلس در این حوزه ناکارآمدی های جریان رقیب را بیشتر مشخص می کند بر همین اساس مورد هجمه قرار می گیرد.

وی با تشکر از قوه مقننه و قوه قضائیه برای رسیدگی به مشکلات مردم، افزود: اگر کسی بتواند در قوه مجریه با آن همه اختیارات و امکانات به وظایف ذاتی خودش عمل کند و اضافه تر باری را عهده دار شود نزد مردم و خداوند مقبولیت بیشتری را کسب خواهد کرد. امیدوارم دولتمردان به جای انتقاد به سایر قوا و ایجاد فضای نامناسب، در جهت ارتقای همکاری ها با هدف خدمت بیشتر به مردم همت بگمارند.

نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: امروز حتی نیروهای مسلح نیز علاوه بر وظایف ذاتی خودشان دارند مسئولیت هایی را در حوزه خدمت رسانی عهده دار می شوند تا باری از روی دوش مردم بردارند. این روحیه اگر در قوه مجریه با جدیت دنبال شود پسندیده تر خواهد بود، به ویژه آنکه قوه مجریه از هم افزایی سایر قوا و دستگاه ها استقبال کند. نه آنکه برخی ها برای توجیه ناکارآمدی خود دنبال واگرایی باشند.

وی با اشاره به اهمیت و آثار مثبت سفرهای استانی رئیس مجلس افزود: قطعا و حتما این سفرها در ارتقا و بهبود وضعیت فعلی موثر و تأثیرگذار است، انتظار می رود سایر مسئولانی که پشت میز نشینی را پیشه خود کرده اند مقداری فعالیت های میدانی را جایگزین پشت میز نشینی کنند و بتوانند با این فعالیت های میدانی بتوانند بخشی از آلام مردم را رفع کنند.

هاشمی درباره انتخاباتی خواندن سفرهای رئیس مجلس تأکید کرد: هر کسی با هر نیتی مشکلی از مشکلات مردم کم کند قابل قبول خواهد بود. همیشه کسانی که کار نمی کنند به دنبال فرافکنی ایجاد جو منفی و روانی علیه کارآمدها هستند، امیدوارم آنها با کارآمدکردن دستگاه اجرایی تحت مسئولیت خودشان درصدد جبران برآیند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران ایران مشکلات مردم قوه مجریه رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش جام جم آنلاین همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست