Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:52:52 GMT

مرگ ناگهانی یک نوازنده جوان ویولن

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۸۴۵۷

مرگ ناگهانی یک نوازنده جوان ویولن

پوریا جوانمیری (نوازنده و مدرس جوان موسیقی) صبح روز یکشنبه، بیست و یکم دی‌ماه به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. 

به گزارش ایسنا، وحید تاج _ خواننده _ با انتشار عکسی از پوریا جوانمیری در صفحه اینستاگرام خود خبر درگذشت او را اعلام کرد و نوشت: «درخت غم به جونم کرده ریشه، به درگاه خدا نالم همیشه/ رفیقان قدر یکدیگر بدانید، اجل سنگ است و آدم مثل شیشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست و همکار عزیزم پوریا جوانمیری آسمانی شد.» 

زنده‌یاد پوریا جوانمیری متولد سال ۱۳۵۴ و نوازنده و مدرس ویلون بود و از محضر استادانی چون اکبرایزدی، محمود مرآتی، علی تجویدی، جوادلشگری، محسن تویسرکانی، فرید عمران و حسین دهلوی بهره برده بود. او که چند کتاب آموزشی نیز تالیف کرده، با ارکسترهای «صبا»، «رودکی»، «کیش مهر» و «البرز» همکاری کرده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وحید تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو

در اتفاقی عجیب، یک مربی باغ وحش چینی در مقابل چشمان هراسان بازدیدکنندگان، مورد حمله وحشیانه دو پاندا قرار گرفت. این حادثه نادر پس از آن رخ داد که مربی با خوراکی‌های تشویقی به محل نگهداری پاندا‌ها وارد شد و ناگهان مورد هجوم این حیوانات پرقدرت قرار گرفت.

در ویدیویی که از این لحظات ترسناک ضبط شده، دیده می‌شود که دو پاندا با سرعت به سمت مربی می‌دوند. یکی از آنها پا‌های مربی را گاز می‌گیرد و دیگری او را به زمین می‌اندازد. هر دو حیوان سپس بر روی بدن ترسیده و لرزان مربی می‌غلتند و با چنگال‌های قدرتمندشان به سر و صورت او ضربه می‌زنند.

مربی درمانده در حالی که به سختی تلاش می‌کند تا از زیر آن پاندا‌های غول‌پیکر بیرون بیاید، از این سو به آن سو می‌غلتد. یکی از پاندا‌ها پس از مدتی فرار می‌کند، اما دیگری همچنان بر روی بدن مربی می‌ماند و با دندان‌های تیزش به کمر او حمله می‌کند. این صحنه دلخراش در مقابل چشم صد‌ها نفر از بازدیدکنندگان وحشت زده که فریاد می‌کشند، رخ می‌دهد.

چنین حملاتی از سوی پاندا‌ها بسیار نادر است و این حیوانات به ندرت به انسان یا حیوانات دیگر حمله می‌کنند. علت این حمله هنوز مشخص نیست.

مربی بیچاره زمانی که سرانجام موفق می‌شود خودش را از زیر پاندا‌ها بیرون بکشد، لباسش پاره شده و آثار خراشیدگی بر شانه‌های او دیده می‌شود. یکی دیگر از همکاران نیز به کمک او می‌شتابد، اما او نیز مورد تعقیب پاندای جوان قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش‌ها، مربی باغ وحش تنها دچار جراحات جزئی در این حادثه شده است. این صحنه‌های عجیب و دلهره‌آور در روز سه‌شنبه در باغ وحش چونگ کینگ در کلان‌شهر پرجمعیت چین به همین نام، فیلمبرداری شده است.

یکی از شاهدان محلی گفت: «مربی فاقد تجربه کافی به نظر می‌رسید. او باید فرار می‌کرد، اما در عوض تلاش کرد آنها را متوقف کند.»

دیگری نوشت: «پاندا‌ها به او توجهی ندارند، زیرا او آنها را دوست ندارد و فقط وظیفه‌اش را انجام می‌دهد.»

فردی هم اظهار داشت: «قدرت آنها شگفت‌انگیز است. خوشبختانه مربی صدمه جدی ندیده است.»

حمله این دو پاندا بی‌شک نشان‌دهنده قدرت و پتانسیل خطرناک پاندا‌های بزرگ است و اهمیت آموزش صحیح کارکنان باغ وحش را یادآور می‌شود. با این حال، چنین رفتار‌هایی در این گونه بسیار نادر است و مشخص نیست که چه عاملی موجب این واکنش شدید پاندا‌ها شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: روزیاتو

tags # پاندا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • ???? استوری پوریا پورسرخ برای وحید شمسایی | عکس
  • عکس/استوری پوریا پورسرخ برای قهرمانی فوتسال ایران
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم)
  • (ویدئو) حمله ناگهانی خرس به یک خودرو